Νέο site από τη Wedia για τη Στυμφαλία
Η Wedia δημιουργεί το site lifestymfalia.gr, προβάλλοντας έτσι τους σκοπούς και τα έργα του προγράμματος LIFE-Stymfalia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wedia δημιουργεί το site lifestymfalia.gr, προβάλλοντας έτσι τους σκοπούς και τα έργα του προγράμματος LIFE-Stymfalia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόθεση του social δικτύου να επιτρέψει στο συγκεκριμένο ηλικιακό group να δημιουργεί, νόμιμα, προφίλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο Multiplayer παιχνίδι από την OgilvyOne για το WHAT’S UP της Cosmote, το οποίο επιχειρεί να αναδείξει τη δύναμη της παρέας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σημαντική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του στο διεθνές τοπίο και περισσότερα από 80 μέλη συνεχίζει την πορεία του ο ΣΕΚΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wedia δημιουργεί μία Facebook εφαρμογή για την Amita, που είναι αφιερωμένη στις μητέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε πλήρη λειτουργία βρίσκεται από τον Απρίλιο η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα για την αναζήτηση υπηρεσιών, giaola.gr!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOμάδα επιλεγμένων travel bloggers φέρνει στην Ελλάδα η Marketing Greece, παρουσιάζοντας το πρώτο Blog Trotters, που θέλει να εξελίξει σε θεσμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈσπασε τα κοντέρ και στο Facebook ο εορτασμός για τα 75 Χρόνια της ΑΒ Βασιλόπουλος, που υποστήριξε η XPLAIN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε γνώμονα τις ανάγκες του καταναλωτή στην πρακτική καθημερινότητα και στα ενδιαφέροντά του κατά το χρόνο που δαπανά στο internet, σχεδιάστηκε το νέο hol.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ενότητα για αναγνώστες και διαφημιζόμενους, που προσφέρει προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση της καθημερινής ζωής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λογαριασμό… για το ψηφιακό μέρισμα περιμένει η αγορά Κινητής Τηλεφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέοι κανόνες σε ισχύ από τις 13 Ιουνίου 2014. Απαραίτητη η εγγραφή στο ΓΕΜΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory