Νέο εταιρικό site από την Chipita
Το νέο της ανανεωμένο, corporate website παρουσίασε πριν από λίγο καιρό η Chipita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο της ανανεωμένο, corporate website παρουσίασε πριν από λίγο καιρό η Chipita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝαυτεμπορική και nugg.ad συνεργάζονται για την παροχή βελτιωμένων ευκαιριών στόχευσης σε διαφημιστές στους ιστότοπους της εφημερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ3η ημερίδα της εταιρείας για το Mobile Marketing,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκε η διαδικτυακή πλατφόρμα tripinview.com, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς για διακοπές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρήση ευέλικτων λύσεων Ηλεκτρονικής Διασύνδεσης e-invoicing & e-ordering EDI για τιμολόγια και παραγγελίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Καλλιμάνης ξεκίνησε συνεργασία με τη socialab για τη διαχείριση της σελίδας της στο facebook και τη διαχείριση της παρουσίας της σε άλλα κοινωνικά δίκτυα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOnline διαγωνισμός «Your Game οf Thrones» από τα κανάλια Novacinema για τους φανατικούς της σειράς «Game of Thrones».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα Facebook εφαρμογή με τίτλο «Αν ήταν…», πόυ αποτελεί συνέχεια τηλεοπτικού διαφημιστικού σποτ, δημιούργησε η Wedia για την Amita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας κατέληξε η πρόσφατη «διαμάχη» μέσω διαφημίσεων μεταξύ των εγχώριων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην ελληνική έκδοση του δημοφιλους lifestyle portal παρουσιάζει ο εκδοτικός όμιλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος του ασφαλιστικού ομίλου η περαιτέρω ανάπτυξή στον ψηφιακό τομέα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να πετύχει καλύτερη εμπορική προβολή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη ρωσική, γερμανική και γαλλική γλώσσα λανσάρισε το portal ταξιδιωτικών προορισμών Discovergreece.com η μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία Marketing Greece, η οποία ιδρύθηκε το 2013 και έχει ως πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory