Τα Brands με τις κορυφαίες social κοινότητες
Ποιά brands-χορηγοί του Παγκοσμίου Κυπέλλου κατάφεραν να αυξήσουν περισσότερο τις βάσεις των followers, fans και subscribers στις social media κοινότητές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιά brands-χορηγοί του Παγκοσμίου Κυπέλλου κατάφεραν να αυξήσουν περισσότερο τις βάσεις των followers, fans και subscribers στις social media κοινότητές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas ήταν η πρωταθλήτρια του real-time marketing στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας, με την καμπάνια “all in or nothing”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος online τόπος συνταγών για όλα τα προϊόντα Παπαδοπούλου από την Tribal WW Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριλαμβάνει το YouTube, το Google Display Network και το Mobile Network της Google.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλατφόρμα WMX έχει σαν στόχο την αγορά ψηφιακου΄διαφημιστικού χώρου για τον retailer και τους προμηθευτές του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε beta version από τον Αύγουστο από 24 Media, DPG Digital Media, Olive Media και Adweb.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη Hill+Knowlton Strategies έγινε η ανανέωση του διαδικτυακού τόπου «www.ManaMia.gr» για τη Nestle Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την 1η Αυγούστου, Αττική, Αργοσαρωνικός, κεντρική και νότια Εύβοια και βορειοδυτικές ακτές των Κυκλάδων περνούν στη νέα ψηφιακή εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία της spiritup LΑB με το brand Wilkinson Sword συνεχίζεται από το Φεβρουάριο του 2013, έχοντας προσελκύσει χιλιάδες fans στις επίσημες σελίδες του Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hellmann\'s και η OgilvyOne δημιουργούν μια ξεχωριστή σειρά από αξεσουάρ, συνδυάζοντας ποδόσφαιρο και burger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδό της στην αγορά του programmatic trading ανακοίνωσε η 24MEDIA, στο πλαίσιο των διεθνών τάσεων που αναδεικνύουν αυτή τη νέα πρακτική ως βασικό μοχλό ανάπτυξης της ψηφιακής διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο site www.womanidol.com είναι η νέα γυναικεία πρόταση στο ελληνικό διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory