To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Hill+Knowlton για τη Nestle Hellas

Η Hill+Knowlton για τη Nestle Hellas
Η Hill+Knowlton για τη Nestle Hellas

Η Hill+Knowlton Strategies, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Nestle Ηellas, προχώρησε στην ανανέωση του www.ManaMia.gr, του διαδικτυακού προορισμού της σύγχρονης μαμάς για θέματα διατροφής και ευεξίας. 

Η Η+Κ ανέλαβε το concept development, τη δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου, καθώς και την υποστήριξη με ολοκληρωμένο πρόγραμμα story telling & media relations στο digital & off line περιβάλλον. Στο πλαίσιο της ανανέωσης, προστέθηκε και μια νέα εφαρμογή ηλεκτρονικών κουπονιών για να απολαμβάνουν οι μαμάδες τα αγαπημένα τους προϊόντα σε προνομιακές τιμές. 

Ο σχεδιασμός  και η υλοποίηση της συγκεκριμένης ενότητας πραγματοποιήθηκε από τη GOD Get on Digital, με user friendly πλοήγηση και απλές διαδικασίες εγγραφής και εκτύπωσης, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη μέγιστη ασφάλεια για την εταιρία. H GOD επιμελήθηκε και ενός εκπαιδευτικού video που δείχνει στους χρήστες βήμα βήμα την διαδικασία εγγραφής, επιλογής και προσθήκης ηλεκτρονικών κουπονιών στο κουπονοκαρότσι και επιτυχημένης εκτύπωσής τους.

Όπως δήλωσε η Ελένη Κωνσταντινίδη, Αντιπρόεδρος & Ηead of Digital της H+K, πρόκειται για το πρώτο εξειδικευμένο portal που απευθύνεται στη σύγχρονη ελληνίδα μητέρα, η οποία όσους ρόλους κι αν έχει, οφείλει να παραμείνει χαρούμενη, δημιουργική, όμορφη, υγιής και fit.  Η ομάδα των ειδικών του ManaMia  περιλαμβάνει σημαντικά ονόματα από το χώρο της διατροφής, της υγείας και της ευεξίας, όπως τη γυμνάστρια Μάντη Περσάκη (fitness), τον σεφ Κυριάκο Μελά (μαγειρική για παιδιά), το διαιτολόγο – διατροφολόγο Ιωσήφ Αλεξανδρίδη και τη δημοσιογράφο υγείας Σοφία Νέτα.

Η Μάρθα Ζωντανού, Consumer Marketing Manager της Nestle και υπεύθυνη για το project  αναφέρει σχετικά: “Η νέα ενότητα με τα ηλεκτρονικά εκπτωτικά κουπόνια δίνει στις μαμάδες τη δυνατότητα να αποκτήσουν σε οικονομικές τιμές τα αγαπημένα προϊόντα της Nestlé για μικρούς και μεγάλους, ενώ η ενότητα «Κάνω Οικονομία» έχει στόχο να βοηθήσει με ιδέες και tips στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του νοικοκυριού τους. Επίσης, μέσω μιας πληθώρας διαγωνισμών, που πραγματοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προσφέρονται πλούσια δώρα στα μέλη της ιστοσελίδας».