To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Walmart: Νέο εργαλείο ψηφιακής διαφήμισης

Walmart: Νέο εργαλείο ψηφιακής διαφήμισης
Walmart: Νέο εργαλείο ψηφιακής διαφήμισης

Η Walmart προχωρά σε αναδιοργάνωση της Marketing ομάδας της και διαφοροποιεί τον τρόπο συνεργασίας με τους προμηθευτές της, σε μια περίοδο που τα ψηφιακά και social media φτάνουν σε μια \"κρίσιμη μάζα καταναλωτών\", σύμφωνα με τον US Chief Marketing Officer της εταιρείας, Stephen Quinn.   

Ο retailer πραγματοποίησε επαφές με 200, περίπου, marketing executives από τις προμηθεύτριες εταιρείες, ώστε να συζητήσει μαζί τους για το Walmart Exchange (WMX), το οποίο οι executives θεωρούν μια digital targeting, buying και optimization πλατφόρμα, που θα προσαρμόσει τα πάντα, από τις πωλήσεις μέχρι τη social media data, στα σχέδια δαπάνης της Walmart και των προμηθευτών της.  

\"Σκοπεύουμε να εισάγουμε αρκετά νέα εργαλεία, μέσω των οποίων οι πωλητές μας θα μπορούν να κάνουν πιο αποτελεσματικές τις digital marketing ενέργειές τους\" τόνισε ο Quinn σε συνέντευξή του.

Σε ότι αφορά τις αλλαγές στη marketing ομάδα, η Wanda Young που αποτελούσε chief digital executive του retailer, είδε τα καθήκοντά της να διευρύνονται, ώστε να επιβλέπει τα media σαν VP-media και digital marketing. Έτσι, σε συνεργασία με τον VP-marketing του Walmart.com, Brian Monahan, θα συμβάλει στην ανάπτυξη του WMX.

Το συγκεκριμένο εργαλείο χρησιμοποιεί ήδη το media shop της Walmart, MediaVest, για την αγορά ψηφιακών διαφημίσεων του retailer, ωστόσο δεν έχει αποσαφηνιστεί αν η Media συνεργάτιδα θα εμπλακεί σε διαδικασία αγορών, που σχετίζονται με προμηθευτές. Και αυτό επειδή ορισμένοι executives προμηθευτών συνεργάζονται με δικές τους digital-media εταιρείες.  

Στο μεταξύ, σύμφωνα με όσα τόνισε η Young, η Walmart συνεργάζεται ήδη με online εκδότες \"που εργάζονται για να βρουν τρόπους με τους οποίους το WMX θα γεμίζει διαφημιστικό χώρο\", ενώ ο Quinn σημείωσε πως, ενώ σήμερα η πλατφόρμα εφαρμόζεται στο display και στο search, στόχος είναι να βρει χώρο δράσης και σε άλλα πεδία.

Για τη Walmart, ακόμα και το έντυπο μετατρέπεται κατά κάποιο τρόπο σε digital και για το λόγο αυτό ο retailer ετοιμάζει μια πιλοτική εφαρμογή που θα επιτρέπει στους καταναλωτές να λαμβάνουν reviews προϊόντων, σκανάροντας πάνω στις έντυπες διαφημίσεις τους.