To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG Mediabrands: Επέκταση συμφωνίας με Google

IPG Mediabrands: Επέκταση συμφωνίας με Google
IPG Mediabrands: Επέκταση συμφωνίας με Google

Η IPG Mediabrands πρόσφατα  ανακοίνωσε τη διεθνή συνεργασία της με τη Google, στις πλατφόρμες μάρκετινγκ της οποίας θα επενδύσουν οι πελάτες της.

Η IPG Mediabrands, η οποία επενδύει 37 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για λογαριασμό των πελατών της, πέτυχε συμφωνία με τη Google για την περίοδο του ενός έτους με επιλογή ανανέωσης  μετά την ολοκλήρωσή της. Με τη συμφωνία αυτή, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν ώστε να επενδύσουν οι πελάτες της Mediabrands στο YouTube, στο Display Network της Google,στο AdMob και θα συν-επενδύσουν σε projects και έρευνα για να συμβάλλουν  στη μέτρηση της απόδοσης  αυτών των καμπανιών. Χτίζοντας πάνω στην αντίστοιχη συμφωνία που έγινε στις ΗΠΑ στις αρχές του τρέχοντος έτους, η συμφωνία καλύπτει περισσότερες από 40 αγορές ταχείας ανάπτυξης σε Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ασία.

«Η Google ήταν πάντα μία από τις μεγαλύτερες συμμάχους  μας παγκοσμίως, και αυτή η συμφωνία αποτελεί ένα πρόσθετο σημαντικό βήμα στη μακροχρόνια συνεργασία μας. Είμαστε βέβαιοι  ότι αυτό το είδος της συμμαχίας θα μας βοηθήσει να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας, κάνοντας εξυπνότερες και αποδοτικότερες επενδύσεις στα μέσα για λογαριασμό τους», δήλωσε η Shaffia Sanchez, President, MAGNA GLOBAL, IPG Mediabrands World Markets.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι να βλέπουμε τα brands να αγκαλιάζουν το digital ως την πλατφόρμα επιλογής παγκοσμίως», δήλωσε ο Torrence Boone, Managing Director of Agency Development at Google, προσθέτοντας ότι «Αυτή η συμφωνία  με την IPG Mediabrands αναδεικνύει αυτή τη στροφή, καθώς και τη δική μας δέσμευση να στηρίξουμε τα agencies - συνεργάτες μας και τους πελάτες τους να πετύχουν σε διεθνή κλίμακα».

Στην Ελλάδα η IPG Mediabrands έχει παρουσία με τις εταιρίες Ιnitiative & UM καθώς και με την εξειδικευμένη σε προϊόντα της Google, reprise media.