To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η 24MEDIA εισέρχεται στο Programmatic Trading

Η 24MEDIA εισέρχεται στο Programmatic Trading
Η 24MEDIA εισέρχεται στο Programmatic Trading

Η 24MEDIA γίνεται ο πρώτος ελληνικός όμιλος που παρέχει αυτή τη δυνατότητα σε συνεργάτες και τελικούς πελάτες, διαθέτοντας από 1η Αυγούστου ένα σημαντικό αποθεματικό που θα κυμαίνεται από 100 έως 300 εκατομμύρια ad impressions τον μήνα, ανάλογα με τη ζήτηση της αγοράς. 

Ο διαφημιστικός χώρος αφορά όλα τα κύρια διεθνή formats του ΙΑΒ ενώ για το λεπτομερές εμπορικό πλαίσιο και τους επιμέρους όρους έχει ξεκινήσει κύκλος ενημέρωσης των media agencies. 

Η 24MEDIA θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα ADTECH Marketplace της AOL, μία ταχύτατα ανερχόμενη λύση που -καθώς έχει αναπτυχθεί από global publisher- είναι κάλλιστα προσαρμοσμένη στις ανάγκες των εκδοτών ενώ, μέσω της πλατφόρμας adap.TV, θεωρείται πρωτοποριακή στον χώρο του online video advertising.  Παράλληλα, για τις στοχεύσεις κοινού με δημογραφικά και συμπεριφορικά/καταναλωτικά κριτήρια, θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα audience targeting της Nugg.ad που ήδη παρέχει η 24MEDIA στους πελάτες της για όλα της τα brands.

\"Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε, να κινούμαστε στην δυναμική της διαρκούς καινοτομίας ενώ αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την ανταπόκριση της αγοράς ώστε να αρχίσει να αναπτύσσεται και στην Ελλάδα το programmatic trading κι έτσι η αγορά μας να συγκλίνει περαιτέρω με τις πιο προηγμένες.  Επίσης, είμαστε βέβαιοι πως, μετά την λύση της ADTECH στο ad serving, και η πλατφόρμα programmatic trading θα αποδειχθεί εξίσου ισχυρή και αποτελεσματική\" δήλωσε ο Φραγκίσκος Μονογιός, Deputy CEO & Commercial Director της 24MEDIA.