
Εκλέχθηκε το νέο ΔΣ του IAB Europe
Επανεξελέγη πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Καμάρας για τη διετία 2015-2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπανεξελέγη πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Καμάρας για τη διετία 2015-2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο διαφημιστικό προϊόν, που επιτρέπει στους θεατές να ψωνίσουν μέσα από τις video διαφημίσεις που παρακολουθούν, λάνσαρε το YouTube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά newsletter, push notification on site, push στο κινητό και SMS από μια πλατφόρμα CRM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαχύτητες αυξημένες κατά 75% από τα δίκτυα 3G, 4G και 4G+ της COSMOTE, σύμφωνα με το SpeedTest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο \"ο καφές έγινε επιστήμη\", ενημερώνει τους καταναλωτές για τον καφέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίαση Social Media στρατηγικής και διαχείριση της Facebook σελίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο portal του Ευρωπαϊκού Προγράμματος της EUROPA NOSTRA, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Honest Partners είναι στον αέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρχεται σύντομα η δυνατότητα άμεσης δημοσίευσης άρθρων από ειδησεογραφικούς οργανισμούς στο κοινωνικό δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαινιάστηκε η νέα συνεργασία του Infokids.gr με την διαδικτυακή εκπομπή «Όλα για την Μαμά» με παρουσιάστρια τη Χ. Ατσιδάκου στο Web Exclusive του STAR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τηλεπικοινωνιακός κολοσσός των ΗΠΑ, Verizon Communications συμφώνησε για την εξαγορά της AOL, σε ένα deal ύψους 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτιωμένες τάσεις στον τζίρο για άλλο ένα οικονομικό τρίμηνο, με τις προσπάθειες για βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη να αποδίδουν καρπούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧάραξη digital στρατηγικής για την Ελλάδα με έμφαση στις υπηρεσίες Content Marketing και Lead Generation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory