Η One9Six για την KARABINIS MEDICAL
Η one9six ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό του νέου διαδικτυακού τόπου της KARABINIS MEDICAL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η one9six ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό του νέου διαδικτυακού τόπου της KARABINIS MEDICAL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η OgilvyOne προχώρησε στο λανσάρισμα ενός εργαστηρίου, που θα είναι έχει σαν στόχο να βοηθήσει τους πελάτες να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Newsbomb.gr που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG βρέθηκε στην κορυφή της ενημέρωσης και τον μήνα των Πανελληνίων Εξετάσεων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Publicis προχώρησε στην εξαγορά της αυστραλιανής ανεξάρτητης media εταιρείας Match Media, προκειμένου να επεκτείνει μέσω αυτής το νέο της δίκτυο Blue 449 στη συγκεκριμένη περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Httpool ανακοινώνει την τοποθέτηση της Αγγελικής Μπαμπαλούκα στη θέση της Διευθύντριας Εμπορικής Ανάπτυξης στην Ελλάδα, τόσο για το Twitter όσο και για το δίκτυο της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
OTE και COSMOTE προσφέρουν διαφημιστική προβολή 20.000 ευρώ σε επιχειρήσεις που θα επιλέξουν την καλύτερη λύση Internet of Things.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης του ομίλου, παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επανεξελέγη πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Καμάρας για τη διετία 2015-2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα νέο διαφημιστικό προϊόν, που επιτρέπει στους θεατές να ψωνίσουν μέσα από τις video διαφημίσεις που παρακολουθούν, λάνσαρε το YouTube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για πρώτη φορά newsletter, push notification on site, push στο κινητό και SMS από μια πλατφόρμα CRM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ταχύτητες αυξημένες κατά 75% από τα δίκτυα 3G, 4G και 4G+ της COSMOTE, σύμφωνα με το SpeedTest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τίτλο \"ο καφές έγινε επιστήμη\", ενημερώνει τους καταναλωτές για τον καφέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory