
Προς κατάργηση το brand name Nokia
Η Microsoft ετοιμάζει χριστουγεννιάτικες καμπάνιες για τις συσκευές Lumia χωρίς αναφορά στη φινλανδική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Microsoft ετοιμάζει χριστουγεννιάτικες καμπάνιες για τις συσκευές Lumia χωρίς αναφορά στη φινλανδική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο χρόνια μετά τη δημόσια εγγραφή του, το Facebook κατάφερε να φτάσει σε ακόμα μεγαλύτερα ύψη την αξία του, σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο αυτοματοποιημένο διαφημιστικό marketplace στην Ν.Α. Ευρώπη, θα παρουσιάσει στην dmexco η εξειδικευμένη εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, TailWind.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρόσβαση στο data και το premium video αρχείο του social δικτύου αποτελούν βασικά συστατικά της συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφημιστικές προσφορές για κινητές συσκευές και προσφορές, που αφορούν παγκόσμιους πελάτες, όπως οι Coca-Cola, Ford, McDonald’s και NBC Universal Pictures.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Microsoft παρουσιάζει μια πρόγευση από το νέο MSN στην Ελλάδα, που φιλοδοξεί να προσφέρει το πληρέστερο και δημοφιλέστερο περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Greek Geeks ανέλαβε και ολοκλήρωσε για λογαριασμό του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου εταιρικού του ιστότοπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο premium δίκτυο διαφήμισης για κινητές συσκευές, Warply Ad Network, εντάχθηκαν η DPG Media και ο ΔΟΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mindshare προσέλαβε τον managing director της Performics (μέλος της ZenithOptimedia), Barry Lee, για να ηγηθεί του Mindshare Worldwide Central Team Integrated Digital Hub.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά από τηλεοπτικά σποτς, με αφορμή τη διοργάνωση του Μουντομπάσκετ στην Ισπανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά στον επανασχεδιασμό του εταιρικού portal της Digea, ο οποίος υλοποιήθηκε με την χρήση των τελευταίων τεχνολογιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα, εξελιγμένη κονσόλα της Microsoft προσφέρει μια νέα εποχή ψυχαγωγίας, όπου τα παιχνίδια γίνονται πιο ρεαλιστικά από ποτέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory