
Η Μαρινόπουλος λανσάρει το Caremarket.gr
Σε λειτουργία βρίσκεται το πρώτο καινοτόμο online σούπερ μάρκετ, Caremarket.gr, που λανσάρει η Μαρινόπουλος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λειτουργία βρίσκεται το πρώτο καινοτόμο online σούπερ μάρκετ, Caremarket.gr, που λανσάρει η Μαρινόπουλος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιο ώριμοι, με έντονους προβληματισμούς και ανησυχίες εμφανίζονται οι χρήστες των social media το 2012 στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LG και η Google ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν δύο νέα μοντέλα της σειράς Smart Google TV, των νέων προϊόντων ήχου και εικόνας με ενσωματωμένες λειτουργίες Smart TV καθώς και τη βελτιωμένη σειρά Smart TVs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MISKO διοργανώνει διαγωνισμό μέσω της επίσημης σελίδας της στο facebook και μοιράζεται τα μυστικά της μάρκας και του Ακάκιου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράδειγμα πολυεθνικής που αποφεύγει να πληρώσει φόρους εκατομμυρίων ευρώ στην χώρα μας χαρακτηρίζει την Google Eλλάδος πρόσφατο δημοσίευμα εφημερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρωτοποριακό εργαλείο διαδικτυακών μετρήσεων, Webrating, που δημιούργησαν V-net και Abacus Research, παρουσιάστηκε στο ΟΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Tenfour σχεδίασε έναν online διαγωνισμό για την ΕΚΚΑ στο facebook, με στόχο την προβολή της νέας A-Class.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη στρατηγική που εδραίωσε τον όμιλο Forthnet, σαν το μεγαλύτερο πάροχο ευρυζωνικών & τηλεοπτικών υπηρεσιών, ανέλυσε ο Π. Παπαδόπουλος, στη διάρκεια του CEO Summit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπισκεψιμότητα ρεκόρ κατέγραψε η εκπομπή SUPER BALL της Κυριακής 9/12, με 27.580 μοναδικούς επισκέπτες και περισσότερα από 1.700 μηνύματα και σχόλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε χρώματα από τη φωτεινή παλέτα της Ελλάδας, βγήκε στον \"αέρα\" από τη Lighthouse το νέο eshop της μάρκας ρούχων Raxevsky.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική εταιρεία δημιούργησε μια εφαρμογή στο Facebook, που καλεί τους χρήστες να φτιάξουν το δικό τους βαγόνι στο \"Αλλατίνη Express\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοδικές τάσεις συνεχίζει να παρουσιάζει η επισκεψιμότητα στο αρχειακό υλικό της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, που διαθέτει το Αρχείο της ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory