
Στις Αττικές Εκδόσεις το yupiii.gr
Την εμπορική εκμετάλλευση του yupiii.gr ανέλαβε ο Όμιλος Αττικών Εκδόσεων, σε συνεργασία με την εταιρεία nemo online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εμπορική εκμετάλλευση του yupiii.gr ανέλαβε ο Όμιλος Αττικών Εκδόσεων, σε συνεργασία με την εταιρεία nemo online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεωμένη διαδικτυακή παρουσία έχει πλέον η Q, με τη νέα της ιστοσελίδα, που βασίζεται στη γνωστή φιλοσοφία της ταυτότητας της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔωρεάν χρόνο ομιλίας προς κινητά τηλέφωνα, παρέχει πλέον το πρόγραμμα Forthnet 2play Economy, στην τιμή που θα πλήρωνε κάποιος μόνο για το Internet!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήρη ενημέρωση για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Πολωνίας και της Ουκρανίας, παρέχει το gazzetta.gr μέσω ενός ειδικού microsite.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των εκλογών της 17ης Ιουνίου, η Wind στο πλαίσιο «στήνει» για δεύτερη φορά την «ψηφιακή κάλπη» μέσω του νέου, υψηλών ταχυτήτων, 3G δικτύου της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω στην ανάπτυξη ενός νέου πρωτότυπου concept για το Campari, εργάζεται εδώ και μερικές μέρες η econcept online communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην προώθηση της νέας εφαρμογής \"Vodafone Explore Greece\", που έχει σαν στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, προχωράει η Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βραβείο Ermis Bronze, στην κατηγορία Ermis Media/Έντυπα Μέσα κέρδισε η Mindshare για ένα έργο του Ford Focus, στο οποίο συνέβαλε και η εφαρμογή CLIC2C.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα πρωτοβουλία για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα, η πλατφόρμα προβολής και online κράτησης ιστιοπλοϊκών σκαφών sailbooking, ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρωτοβουλία του ΕΟΤ για την προώθηση ενεργειών θετικής δημοσιότητας στο Διαδίκτυο και τα social media, στηρίζει ο Δήμος Αθηναίων, μέσω της ΕΑΤΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υψηλότερη μέχρι σήμερα συνολική επισκεψιμότητα κατέγραψε το μήνα Μάιο το Cosmo.gr με 1.158.023 μοναδικούς χρήστες και 5.766.529 εμφανίσεις σελίδων (πηγή: Google Analytics).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε στρατηγική συνεργασία προχωρούν οι One9Six & TopCreations, στοχεύοντας στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε mobile και interactive media, συνδυάζοντας υπηρεσίες consulting και επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory