
Ρεκόρ επισκεψιμότητας το Gazzetta.gr
Ξεπέρασε τους 1,9 εκ. μοναδικούς browser τον Μάιο, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen Market Intelligence.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεπέρασε τους 1,9 εκ. μοναδικούς browser τον Μάιο, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen Market Intelligence.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ρεκόρ επισκεψιμότητας, έκλεισε ο μήνας Μάιος για το SPORT 24 και το CONTRA.GR, τα 2 premium sport brands της 24 MEDIΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ανάπτυξη της iPad εφαρμογής του Προσωπικού Ημερολογίου – Ανεκδοτολογίου 2012 του Γιάννη Σερβετά, προχώρησαν οι εκδόσεις IANOS, σε συνεργασία με την TopCreations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δυσμενείς οικονομικές συνθήκες στη χώρα οδήγησαν σε κάμψη το display advertising, ωστόσο ανεπηρέαστη παραμένει η online διαφημιστική αγορά στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα εφαρμογή webradio (NEOLAIA RADIO) παρουσίασε το πρώτο σε επισκεψιμότητα νεανικό community στην Ελλάδα, neolaia.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συμμετοχή του αθλητικού portal Sport24.gr στο \"Euro 2012: The Experts\' Network\" που διοργανώνει η βρετανική Guardian, εξασφάλισε κι ανακοίνωσε η 24 Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το α\' τρίμηνο του 2012, ανακοίνωσε ο όμιλος Forthnet, παρουσιάζοντας αύξηση ταμειακών διαθεσίμων και κερδοφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένη στους επιχειρηματίες που παράγουν στην Ελλάδα, δίνουν δουλειά σε Έλληνες κι αγοράζουν ελληνικές πρώτες ύλες, είναι η νέα στήλη «Ψωνίζουμε Ελληνικά» του Newsbomb.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην προώθηση ενός online παιχνιδιού στο Facebook, προχώρησε η Ρετσίνα Μαλαματίνα, η οποία βρίσκει πάντα τον τρόπο να κερδίζει τις εντυπώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα υποψήφια websites για τη λήψη βραβείου Ermis στην κατηγορία Digital-Websites-Travel/Entertainment/Leisure/Media, είναι το Palo.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βραβείο για το καλύτερο Twitter account, απέσπασε το VisitGreecegr, στη διάρκεια των e-awards 2012, που πραγματοποίησε το ηλεκτρονικό περιοδικό maga.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα Διοικούσα Επιτροπή του ΙΑΒ Ηellas προέκυψε από τη πρόσφατη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού και πλέον αναμένεται η συγκρότησή της σε σώμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory