
Νέο site και υπηρεσίες από το OnePlusOne
Σε ανανέωση της ιστοσελίδας και αναβάθμιση των υπηρεσιών του, προχώρησε το γραφείο γνωριμιών OnePlusOne (www.oneplusone.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση της ιστοσελίδας και αναβάθμιση των υπηρεσιών του, προχώρησε το γραφείο γνωριμιών OnePlusOne (www.oneplusone.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOnline είναι εδώ και λίγες μέρες ο ανανεωμένος δικτυακός τόπος της Direction Eκδοτικός Οργανισμός (www.direction.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί στις 5 Απριλίου, το πρώτο συνέδριο του ellines.com, με τη συμμετοχή σημαντικών Ελλήνων της διασποράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 76 εκατ. Ευρώ ανήλθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία του IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας της με την εταιρεία προϊόντων γραφής και αρχειοθέτησης, SKAG, ανακοίνωσε η Atnet Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Νικήτας Κωνσταντέλλος είναι ο νέος Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΑΣΕ, με βάση τα αποτελέσματα των εκλογών του Συνδέσμου, που πραγματοποιήθηκαν στις 6 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεωμένο και με καινούριο concept από την OgilvyOne, συνεχίζει το online loyalty πρόγραμμα του What’s Up, που έχει ήδη καταγράψει 1,5 χρόνο επιτυχημένης πορείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βραβείο της πιο χρήσιμης και χρηστικής εφαρμογής στα «Mobile & Apps Awards» του 2ου Συνεδρίου InfoCom Apps, που διεξήχθη στις 21/2 στο Divani Caravel, απέσπασε το vrisko app.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες & τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια & links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση του Εμπορικού Διευθυντή Ευρώπης της Vodafone με έδρα το Λονδίνο, αναλαμβάνει από την 1η Απριλίου ο Χάρης Μπρουμίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναν κοινό μηχανισμό παραγωγής λύσεων σε προβλήματα επικοινωνίας, κατασκεύασαν από κοινού η Politics GlobalCom και η εταιρεία Internet Marketing Smoky Pixel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ζωντανή ραδιοφωνική εκπομπή, που ακούγεται μέσω web radio και ονομάζεται Timeliners, αποτελεί το νέο project που παρουσιάζουν οι Αθηνά Μικροπούλου και Σώτω Μητρόγλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory