To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB: Πτώση για την online display δαπάνη

IAB: Πτώση για την online display δαπάνη
IAB: Πτώση για την online display δαπάνη

Στα 37 εκατομμύρια Ευρώ ανήρθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο εξάμηνο του 2012, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas, σε συνεργασία με 21 διαδικτυακούς εκδότες και digital ad networks, εμφανίζοντας μικρή πτώση από τα 40 εκατ. Ευρώ που καταγράφησαν κατά το 1ο μισό του 2011.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, σε επίπεδο 2ου τριμήνου, η επένδυση κινείται ελαφρώς πτωτικά, και σε κάθε περίπτωση καταγράφει μικρότερες απώλειες από το 1ο τρίμηνο, κυρίως ωθούμενη από την πτώση των επενδύσεων στο display από Τηλεπικοινωνίες και FMCGs και εξισσοροπούμενη από άνοδο των επενδύσεων στο Χρηματοοικονομικό τομέα.

Επίσης, σημειώνεται πως «σε ενα τρίμηνο που χαρακτηρίστηκε από έντονες επισφάλειες σε πολιτικό και μακρο-οικονομικό επίπεδο, όπου η συνολική διαφημιστική δαπάνη συμπιέστηκε ακόμη περισσότερο, το online display advertising διατήρησε τις απώλειες σε χαμηλά επίπεδα». Διευκρινίζεται πως η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.