
ForestView & Bakers στο Give Greece Chance
Την online καμπάνια Give Greece a Chance, που είχε σαν στόχο να στηρίξει την Ελλάδα στο εξωτερικό, υλοποίησε η ForestView, σε συνεργασία με τη Bakers Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην online καμπάνια Give Greece a Chance, που είχε σαν στόχο να στηρίξει την Ελλάδα στο εξωτερικό, υλοποίησε η ForestView, σε συνεργασία με τη Bakers Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρία νέα προϊόντα, που δημιουργούν ευκαιρίες επικοινωνίας για τα brands, ανακοίνωσε το Facebook στη διάρκεια του πρώτου Facebook Marketing Conference της Νέας Υόρκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Forthnet ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2011, σύμφωνα με τα διεθνή λογιστικά πρότυπα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του, προχώρησε το Ευρώ-αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών ακολουθώντας τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα διοικητική της ομάδα για τις αγορές Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, που θα έχει Γενικό Διευθυντή τον Πάνο Αδριανό, ανακοίνωσε η EMC Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δέσμευση της Vodafone να συνεχίσει να στηρίζει την ελληνική οικονομία, εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Βιττόριο Κολάο, στη διάρκεια επίσκεψής του στη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24 Media θα είναι η μοναδική ελληνική παρουσία του συνεδρίου WAN-IFRA, που πραγματοποιείται το διήμερο 1-2 Μαρτίου στην Πράγα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο ειδησεογραφικό περιοδικό γάμου που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά από τον ΔΟΛ, ο Γάμος, μπαίνει, πλέον, σε μια νέα, ηλεκτρονική εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επέκταση της Πανευρωπαϊκής Έρευνας Κατανάλωσης Μέσων Mediascope Europe σε 13 επιπλέον χώρες (μεταξύ τους η Ελλάδα) και 28 συνολικά, ανακοίνωσε το IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δικό τους διαδικτυακό τόπο βρήκαν οι φίλοι της Fiat, της Alfa Romeo και της Abarth, που μπορούν, πλέον, να συνομιλούν μέσα από τις σελίδες των Brands στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο παρουσιάσεις για τα Social Media και τις τακτικές τους, πραγματοποίησε ο ιδρυτής της XPLAIN, Στέφανος Καράγκος στο Digital Marketing Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ανανεωμένη σειρά από apps για smartphones και tablets, συνοδεύει την κυκλοφορία των νέων συλλογών Άνοιξη/Καλοκαίρι 2012 της Benetton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory