To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Facebook: Άνοιγμα στους τηλεοπτικούς διαφημιζόμενους

Facebook: Άνοιγμα στους τηλεοπτικούς διαφημιζόμενους
Οι τηλεοπτικοί διαφημιζόμενοι θα συναντούν πλέον μια οικεία σε αυτούς ορολογία, όταν πραγματοποιούν video ad αγορές στο Facebook.

Αυτό προκύπτει επειδή το social δίκτυο θέλει να κάνει το ad buying στην πλατφόρμα του περισσότερο τηλεοπτικό για τους συγκεκριμένους διαφημιζόμενους.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε η εταιρεία, οι αγορές video με στόχο την αξιολόγηση σε Facebook ή Twitter, μπορούν πλέον να αξιοποιήσουν τα day-parting και Nielsen DMA Targeting, δυο χαρακτηριστικά που ήταν μέχρι πρότινος μη διαθέσιμα. Το DMA targeting επιτρέπει στους marketers να απευθυνθούν σε μια συγκεκριμένη τοπική τηλεοπτική αγορά, ενώ το day-parting προσφέρει διαφημίσεις μέσα σε συγκεκριμένα σημεία της ημέρας.

Η συγκεκριμένη κίνηση θα προσφέρει στους marketers περισσότερες ικανότητες ανάπτυξης του brand στο mobile, καθώς και ευελιξία για την επέκταση την τηλεοπτικών και video καμπανιών στο Facebook. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία ζητά από τους διαφημιζόμενους να ξανασκεφτούν τους τρόπους με τους οποίους διανέμουν video στο δίκτυο, ειδικότερα στο Mobile, σε σύγκριση με την τηλεόραση.

"Το mobile έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βλέπουν και απορροφούν πληροφορίες. Για τους marketers, η αλλαγή αυτή καθιστά απαραίτητο να ληφθούν υπόψη νέες δημιουργικές σκέψεις σε ότι αφορά τον σχεδιασμό αποτελεσματικών video ads" ανέφερε μεταξύ άλλων ο VP of monetization product marketing του Facebook, Matt Idema.    
TAGS: Facebook