To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Facebook: Ξεκινά παγκόσμιο media spec

Facebook: Ξεκινά παγκόσμιο media spec
Σε παγκόσμιο media spec προχωρά το Facebook, σύμφωνα με δημοσίευμα της αμερικανικής έκδοσης του Campaign.

O λογαριασμός αγγίζει τα 750 εκατ. δολάρια, με βάση τις εκτιμήσεις της Comvergence, και τη διαδικασία της αναθεώρησης «τρέχει» η ID Comms. Στο pitch φαίνεται πως συμμετέχουν και οι Mindshare και Dentsu, που αυτήν τη στιγμή μοιράζονται το λογαριασμό. Σημειώνεται πως το pitch αφορά το συνολικό media planning & buying για όλες τις δραστηριότητες του Facebook (Instagram, Facebook, WhatsApp & Messenger).

Υπενθυμίζεται πως πέρα από απο μια από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές πλατφόρμες σε παγκόσμιο επίπεδο, το Facebook αποτελεί και πολύ μεγάλο διαφημιζόμενο. Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία του AdAge, το 2020 αύξησε τη διαφημιστική της επένδυση κατά 43%, κατορθώνοντας να αναρριχηθεί στις κορυφαίες θέσεις με τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του πλανήτη.

Όσον αφορά τον διαφημιστικό λογαριασμό, συνεργάζεται με την Ogilvy για το Instagram, τη Wieden + Kennedy για το Facebook, τη Leo Burnett για το Messenger και την BBDO για το WhatsApp.

Την εταιρική επικοινωνία του διαδικτυακού κολοσσού επιμελείται η Droga5.
TAGS: specs, Facebook