To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Λάθος του Facebook προκάλεσε αντιδράσεις στους διαφημιστές

Λάθος του Facebook προκάλεσε αντιδράσεις στους διαφημιστές
Έντονη αντίδραση από τις διαφημιστικές εταιρείες για την αποκάλυψη του Facebook ότι λόγω «λάθους» αλγόριθμου, έδινε παραποιημένα στοιχεία για τον μέσο χρόνο παρακολούθησης διαφημιστικών βίντεο από τους χρήστες.

Η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ φέρεται να παρουσίαζε επί δύο έτη στοιχεία για μεγαλύτερο από τον πραγματικό μέσο χρόνο προβολής των διαφημίσεων.

Πριν από μερικές εβδομάδες, το Facebook αποκάλυψε σε ανάρτησή του στο Κέντρο Βοήθειας Διαφημιστών ότι το σύστημα μέτρησης για το μέσο χρόνο που οι χρήστες ξόδευαν στις διαφημίσεις μετρούσε ως «views» τις προβολές βίντεο από τρία δευτερόλεπτα και πάνω. Ακολούθως, έκανε γνωστό ότι βρίσκεται υπό κατασκευή νέο εργαλείο μέτρησης.

Η Publicis Media πληροφορήθηκε από το Facebook ότι το εν λόγω σύστημα μέτρησης θα μπορούσε να «φουσκώσει» το μέσο χρόνο προβολής ακόμη και κατά 60-80%.

«Το σφάλμα έχει διορθωθεί, δεν επηρέασε την τιμολόγηση και έχουμε ειδοποιήσει πολλούς από τους συνεργάτες μας», ανακοίνωσε το Facebook.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την εταιρεία, η καταμέτρηση των προβολών εμφανίζεται μόνο στα βίντεο που έχουν δημοσιευτεί μετά τις 8 Σεπτεμβρίου 2014.