To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MasterCard: Οι συνήθειες των ποδοσφαιρόφιλων στα social media

MasterCard: Οι συνήθειες των ποδοσφαιρόφιλων στα social media

Καθώς η προσοχή ολόκληρης της Ευρώπης είναι στραμμένη στο Μιλάνο για τον τελικό του UEFA Champions League ανάμεσα σε Ρεάλ Μαδρίτης και Ατλέτικο Μαδρίτης, αυτό το Σάββατο 28 Μαΐου, η MasterCard παρουσιάζει μία νέα, πρωτότυπη έρευνα για τις συνήθειες των ποδοσφαιρόφιλων από όλη την Ευρώπη, στο περιβάλλον των social media.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, τη μεγαλύτερη υποστήριξη στη ομάδα τους προσφέρουν οι Ισπανοί φίλαθλοι, με περίπου το ένα τέταρτο αυτών (24%) να ποστάρει τέσσερις ή περισσότερες φορές, την ώρα που παρακολουθεί έναν αγώνα στην τηλεόραση, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από εκείνο των Ιταλών φιλάθλων (15%).

Η έρευνα Social Fanalytics της MasterCard, Επίσημου Χορηγού του προγράμματος Player Escorts του UEFA Champions League, υπογραμμίζει ότι για την πλειονότητα των φιλάθλων (69%) η δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με τα ποδοσφαιρικά τους ινδάλματα στα social media έχει θετικό αντίκτυπο στην εμπειρία τους που συνδέεται με το ποδόσφαιρο. Η τάση αυτή διαφαίνεται πιο έντονα στην Τουρκία (97%), την Ισπανία (87%) και την Ελλάδα (85%), ωστόσο οι απόψεις άλλων Ευρωπαίων φιλάθλων για το ίδιο θέμα διαφέρουν, καθώς μόνο 50% των φιλάθλων από το Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύει ότι οι ποδοσφαιριστές πρέπει να έχουν παρουσία στα social media.

Όσον αφορά στη χρήση των social media, το 64% του συνόλου των Ευρωπαίων φιλάθλων, με αποκορύφωμα αυτούς που ανήκουν στο ηλικιακό group 25-35, δηλώνουν ότι το να ενημερώνονται διαρκώς για τα τελευταία νέα είναι η πρώτη τους προτεραιότητα. Παράλληλα, το γνωστό πάθος των Τούρκων φιλάθλων αφορά και στο περιβάλλον των social media, καθώς γι’ αυτούς, οι πιθανότητες να γιορτάσουν εκεί μια νίκη, αγγίζουν το 71%, ποσοστό υπερδιπλάσιο από εκείνο των Άγγλων φιλάθλων (29%).

Η έρευνα Social Fanalytics* της MasterCard κατέγραψε και ελληνικό κοινό, λάτρεις του ποδοσφαίρου, στα social media και τα ευρήματα συγκεντρώνονται παρακάτω:

  • Το Facebook αποτελεί το πιο δημοφιλές κανάλι στα social media, με το 76% των Ελλήνων φίλων του ποδοσφαίρου να το επιλέγει, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στο σύνολο των φιλάθλων της έρευνας αγγίζει το 63%
  • Το 51% των Ελλήνων φιλάθλων κάνει 1 με 2 posts ή tweets, την ώρα που παρακολουθεί έναν αγώνα στην τηλεόραση, ενώ το 48% δεν ποστάρει απολύτως τίποτα όταν παρακολουθεί έναν αγώνα στο γήπεδο
  • 85% των Ελλήνων φίλων της μπάλας ακολουθεί στα social media μόνο τα accounts της ομάδας ή των ομάδων που υποστηρίζει, ενώ το ίδιο ακριβώς ποσοστό (85%) πιστεύει ότι οι ποδοσφαιριστές πρέπει να διατηρούν προσωπικό λογαριασμό στα social media

Ο Gianluigi Buffon, Πρεσβευτής της MasterCard για το φετινό UEFA Champions League, σχολίασε τα ευρήματα της έρευνας, δηλώνοντας σχετικά: «Έχω τη χαρά να παίζω ποδόσφαιρο για περισσότερα από 20 χρόνια και είναι εκπληκτική η επίδραση που έχουν πλέον τα social media στο άθλημα – φέρνουν τους φιλάθλους πιο κοντά στο αγαπημένο τους άθλημα και τους επιτρέπουν, παράλληλα, να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις μεταξύ τους».