FMN: Νέα συνεργασία με PERLAPURA
Παραγωγή περιεχομένου στα social media σε συνδυασμό με την digital στρατηγική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παραγωγή περιεχομένου στα social media σε συνδυασμό με την digital στρατηγική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιλεγμένοι δημιουργοί θα μοιράζονται βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τον επόμενο μήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατόπιν συνεννόησης με τις αρχές προστασίας της ΕΕ και το δίκτυο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το WhatsApp υποχρεώθηκε σε μια πολιτική διαφάνειας ως προς τις αλλαγές στους όρους παροχής των υπηρεσιών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αξία του ανέρχεται στα 8 ευρώ τον μήνα για web έκδοση και 11 για mobile αντίστοιχα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος η ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα επιτρέπει στους χρήστες να πιστοποιήσουν τους λογαριασμούς τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απόλυτη ικανοποίηση στις τάξεις της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εν μέσω ανησυχιών για την ασφάλεια των δεδομένων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λαμβάνοντας συνεπείς, διαφανείς αποφάσεις στην εποπτεία περιεχομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Έκθεση τάσεων What's Next 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεν αποτελεί κίνδυνο ο λογαριασμός του σύμφωνα με την εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory