To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΣΔΕ: 3ο Digital Session «Social Media reloaded: The new fundamentals»

ΣΔΕ: 3ο Digital Session «Social Media reloaded: The new fundamentals»

Ποια Social Media υπάρχουν σήμερα; Ποια κοινά τα χρησιμοποιούν; Ποια από αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν διαφημιστικά μέσα; Πού πρέπει να εστιάζουμε όταν «τρέχουμε» καμπάνιες στα Social Media; Ποιο είναι το κόστος κάθε πλατφόρμας; Πώς μπορούμε να το μειώσουμε; Πώς μπορούμε να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί; Ποια KPIs έχουν πραγματικά σημασία; Υπάρχουν εργαλεία και τρόποι να αποδείξουμε ότι οι ενέργειές μας στα social media μπορούν να συνδεθούν με brand και business αποτελέσματα; Αd blocking και viewability, social commerce, real-time marketing, messenger/chat apps και augmented reality: Τι γίνεται με αυτά τα τόσο hot θέματα σήμερα;

Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά από τη σκοπιά των διαφημιζομένων έδωσε η Ομάδα Digital του ΣΔΕ (Βάσω Μαργέλου, Όμιλος Εταιριών ΟΤΕ, Πάνος Μήλιας, Nestle, Γιώργος Ζαλοκώστας, ΕΛΑΪΣ-UNILEVER,  Μαριάνα Κορδοπάτη, Procter & Gamble, Ντέμη Καζάση, The Coca-Cola Company), σε συνεργασία με τους Γιώργο Βαρέλογλου, isobar & iProspect, Παναγιώτη Αθανάσαινα, The Coca-Cola Company, Sylwia Barthel de Weydenthal, Facebook/Instagram, κατά τη διάρκεια του 3ου Digital Session του ΣΔΕ με θέμα «Social Media reloaded: The new fundamentals» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016 με 180 συμμετέχοντες. 

Χορηγός φιλοξενίας της εκδήλωσης ήταν η OTE Academy, χορηγός επικοινωνίας η Direction Business Network, ενώ οι ερωτήσεις τέθηκαν μέσω του interactive web app Conferience.

TAGS: ΣΔΕ