To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Adobe: Προχωρά στην εξαγορά της TubeMogul

Adobe: Προχωρά στην εξαγορά της TubeMogul
Η Adobe συμφώνησε να προχωρήσει στην εξαγορά της TubeMogul, μιας εταιρείας που δημιουργεί software το οποίο επιτρέπει σε brands και εταιρείες να σχεδιάζουν και να αγοράζουν video διαφήμιση. Το αντίτιμο της εξαγοράς ανέρχεται σε 540 εκατομμύρια δολάρια.

Η Adobe "βλέπει" πως υπάρχει αξία στην συνδυασμό της TubeMogul με το δικό της software δημιουργίας και διανομής video, καθώς και τις Marketing Cloud υπηρεσίες της. Μάλιστα, υποστηρίζεται πως θα μπορέσει να δημιουργήσει την "πρώτη ανεξάρτητη διαφημιστική και data management λύση, η οποία θα βρίσκει εφαρμογή σε τηλεοπτικά και digital formats, απλοποιώντας τις περίπλοκες διαδικασίες για τα μεγαλύτερα brands του κόσμου".

Μεταξύ των πελατών που οι δυο εταιρείες μοιράζονται, περιλαμβάνονται οι Johnson & Johnson, Kraft, L’Oréal, Nickelodeon και Southwest Airlines. Επικεφαλής της TubeMogul, μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, θα παραμείνει ο chief executive και co-founder της πλατφόρμας, Brett Wilson, που υποστήριξε: "Ο συνδυασμός του Adobe Marketing Cloud με το software της TubeMogul δημιουργεί μια μοναδική αντιπροσωπευτική πλατφόρμα, η οποία βοηθά τους marketers να μαθαίνουν πάντα τι λειτουργεί προς όφελός τους".
TAGS: Adobe