Η AWGMeta παρουσιάζει το ΑΙ NeuroBrand Canvas
Η AWGMeta ανακοίνωσε την επίσημη παρουσίαση του ΑΙ NeuroBrand Canvas, του πρώτου ελληνικού συστήματος στρατηγικού σχεδιασμού που συνδυάζει νευροχημεία, τεχνητή νοημοσύνη και επικοινωνιακή στρατηγική για να αποτυπώσει τη “χημεία” κάθε brand.
Το εργαλείο αποτελεί το αποτέλεσμα πολλών μηνών έρευνας και ανάπτυξης σε δύο ηπείρους, με τη συμμετοχή ομάδων ανάλυσης δεδομένων και brand strategists από την Ελλάδα και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η τεχνολογία που το καθιστά εφικτό βασίζεται στον προηγμένο μηχανισμό AI Avatar της AWGMeta, ένα σύστημα που προσομοιώνει τη συναισθηματική και γνωστική αντίδραση του κοινού απέναντι σε κάθε ερέθισμα επικοινωνίας.
Το ΑΙ NeuroBrand Canvas χαρτογραφεί τη λειτουργία των βασικών νευροχημικών μηχανισμών του ανθρώπινου εγκεφάλου - όπως η ντοπαμίνη, η σεροτονίνη, η οξυτοκίνη και η αδρεναλίνη - και μετατρέπει αυτά τα δεδομένα σε πρακτικά εργαλεία branding και marketing. Στην πράξη, επιτρέπει στους δημιουργικούς και εμπορικούς επαγγελματίες να σχεδιάζουν καμπάνιες που ενεργοποιούν συγκεκριμένα συναισθήματα, οδηγώντας σε αυξημένη εμπιστοσύνη, ταύτιση και πιστότητα του καταναλωτή.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των πρώτων δοκιμών σε Ελλάδα και ΗΠΑ, η εφαρμογή του ΑΙ NeuroBrand Canvas οδήγησε σε μετρήσιμη αύξηση της συναισθηματικής ανταπόκρισης του κοινού και σε βελτίωση των δεικτών αγοραστικής πρόθεσης και brand recall. Τα ευρήματα κρίνονται από τους αναλυτές της AWGMeta “εντυπωσιακά απτά και αναπαραγώγιμα”.
''Η AWGMeta προχωρά τώρα στη πιλοτική εμπορική αξιοποίηση μικρής κλίμακας του ΑΙ NeuroBrand Canvas , διαθέτοντάς το σε επιλεγμένους συνεργάτες και brands που ενδιαφέρονται να ενσωματώσουν AI-driven neuromarketing στη στρατηγική τους'', αναφέρει σχετικά η εταιρεία.
