To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Ρωσική απάντηση στο Google

Η Ρωσική απάντηση στο Google

Ο Sergiy Petrenko, CEO της Yandex στην Ουκρανία, μιλάει για πρώτη φορά για το Yandex, τη ρωσική απάντηση στο Google. Με την ευκαιρία της έκθεσης Webit 2011 που διεξάγεται στη Σόφια της Βουλγαρίας, δηλώνει πως η παγκόσμια οικονομική κρίση δεν έχει επηρεάσει την ανάπτυξη της εταιρείας και πιστεύει πως το μέλλον  προδιαγράφεται τουλάχιστον αισιόδοξο.

Η Yandex  ιδρύθηκε πριν από 20 χρόνια, όταν τα δύο ιδρυτικά μέλη της εργάζονταν σε ένα project για τεχνικές αναζήτησης για την εταιρεία Arkadia. Η επίσημη έναρξη της μηχανής αναζήτησης Yandex.ru έλαβε χώρα στις 23 Σεπτεμβρίου 1997, ενώ η Yandex απέκτησε αυτόνομη εταιρική δομή το 2000. Σήμερα η Yandex είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη εταιρεία διαδικτυακών υπηρεσιών στην Ρωσία. Βασικότεροι ανταγωνιστές της εταιρίας σε παγκόσμιο επίπεδο είναι φυσικά το Google αλλά και το Bing με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Τα μερίδια αγοράς της Yandex

• 64,1% των χρηστών στην Ρωσία (αύξηση 5,2% σε σύγκριση με το 2010)
• 27% των χρηστών στην Ουκρανία (αύξηση 6,2% σε σύγκριση με το 2010)
• 24,4% των χρηστών στο Καζακστάν (αύξηση 4,6% σε σύγκριση με το 2010)

Η Yandex με αριθμούς

• Τζίρος 4,5 δισ. ρούβλια (161,7 εκατ. δολάρια), αύξηση 57% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
• Ex-TAC εισοδήματα (εξαιρούνται τα κόστη αδειοδοτήσεων) αύξηση 54% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
• Έσοδα από υπηρεσίες 1,4 δισ. ρούβλια (49,1 εκατ. δολάρια), αύξηση 20% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2010.