To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέο προϊόν από τη Going Up

Νέο προϊόν από τη Going Up

Στην Sportel, το πιο επιφανές επιχειρηματικό συνέδριο για τον αθλητισμό, επέλεξε η Going Up  να παρουσιάσει το νέο της προϊόν Sportimo.

Η Going Up, εταιρία mobile & digital marketing με μεγάλη παρουσία σε interactive campaigns στο εξωτερικό την τελευταία δεκαετία, παρουσίασε στο παγκόσμιο κοινό των Sports ένα 2nd  Screen mobile application, ανταγωνιζόμενη μεγάλες παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου όπως η Netcosports, η deltatre και η Visiware.

Η πρόταση της Going Up είναι ένα 2nd Screen παιχνίδι και το σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης από τις υπάρχουσες 2nd Screen λύσεις εστιάζεται στην πλούσια εμπειρία διαδραστικότητας βασισμένη στο ίδιο το αθλητικό event και στην απουσία ενημερωτικού περιεχόμενου.

Οι παίκτες απαντούν ερωτήσεις προσεκτικά επιλεγμένες από έναν live moderator και την πλατφόρμα της Going Up και παίζουν κάρτες σχετικά με την εξέλιξη ενός αγώνα που παρακολουθούν ζωντανά. Συμμετέχουν έτσι σε διάφορα leaderboards (social media, location based, sponsored) και ανάλογα με την απόδοσή τους έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν δώρα. Χορηγοί και media houses βρίσκονται έτσι πιο κοντά στον καταναλωτή και μέσω μιας σειράς από marketing εργαλεία (augmented reality, in-app videos, sponsored questions/prizes κτλ) καθώς και ενός πολύ θετικού user experience μπορούν να εμπλουτίσουν στο έπακρο την εμπειρία του καταναλωτή.

Ο πρόεδρος της Going Up, Νίκος Αγγελάκης, μιλώντας στο panel της Sportel με θέμα “How to monetize on second screen” ανέφερε χαρακτηριστικά: “H εποχή της απλής παροχής ενός τηλεοπτικού προγράμματος έχει περάσει και θα πρέπει οι κάτοχοι των δικαιωμάτων, εγκαίρως να εμπλουτίσουν την παρεχόμενη υπηρεσία αν θέλουν να κρατήσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Πλέον, δημιουργείται η δυνατότητα διαδραστικότητας με ένα αθλητικό θέαμα  με λύσεις και τεχνολογίες όπου τα τηλεοπτικά δικαιώματα δεν είναι πλέον απαραίτητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η εφαρμογή της L’Equipe στην διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, που δεν ήταν χορηγός αλλά κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 1,000,000  μοναδικούς χρήστες, ενώ και η λύση της Going Up, δεν προϋποθέτει την χορηγία, αλλά προφανώς δύναται να την εμπλουτίσει”.

 

TAGS: Technology