Apple: Στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Ιούνιο του 2021 η μετοχή
Η μετοχή υποχώρησε 1,4% στην τρίτη συνεχόμενη αρνητική συνεδρίαση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μετοχή υποχώρησε 1,4% στην τρίτη συνεχόμενη αρνητική συνεδρίαση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές είναι εφικτές υπό την προϋπόθεση ότι λαμβάνετε τις κατάλληλες προφυλάξεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το Ready Player Me
Roomba Combo j7+, πρώτη πραγματικά αυτόνομη ρομποτική σκούπα και σφουγγαρίστρα και η μοναδική που διαθέτει σφουγγαρίστρα με δυνατότητα να ανασηκώνεται για να μένει μακριά από τα χαλιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάμεσα στα πέντε καλύτερα εμπορικά σήματα για το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για συγκέντρωση και μετάδοση αθλητικού περιεχομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινοτομίες σε όλους τους συντελεστές μορφής (form factors), υβριδική τεχνολογία για τους χώρους εργασίας και το Metaverse πρωταγωνίστησαν στην κεντρική παρουσίαση της Lenovo, στο πλαίσιο του Tech World ’22.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα παγκόσμια έρευνα διερευνά τη σημασία που έχει η υπολογιστική απόδοση στο gaming για τις διάφορες ομάδες gamers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ειδική εκδήλωση στο κέντρο της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 5.000 Έλληνες χρήστες επηρεάστηκαν από το Agent Tesla
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛύσεις υψηλής τεχνολογίας που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την πρόληψη διαρροών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣηματοδοτεί την επόμενη σημαντική φάση της CTV διαφημιστικής της δραστηριότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory