Ελλάδα: Οι έφηβοι χρησιμοποιούν AI και YouTube για να διευρύνουν τις γνώσεις τους
Πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία “The Future Report” από τη Google σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα νέων της Livity
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία “The Future Report” από τη Google σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα νέων της Livity
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι υπηρεσίες δημιουργίας deepfake κυμαινόταν από 300 έως 20.000 δολάρια το λεπτό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απαραίτητες η σήμανση πάνω στα προϊόντα της AI και η αμοιβή των δημιουργών για τη χρήση των έργων τους στην εκπαίδευση των μοντέλων AI, υποστηρίζει το ελληνικό κοινό, σύμφωνα με έρευνα της Autodia και της ALCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα SBC Awards εδώ και δώδεκα χρόνια αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τα κορυφαία επιτεύγματα στον κλάδο του igaming.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κορυφαίο συνέδριο τεχνολογίας και επιχειρηματικότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα βρίσκεται και η καμπάνια επικοινωνίας της Choose για τη νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης του 1555
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόκειται για μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους μεταμφιεσμένους σε ειδοποιήσεις αποκλεισμού λογαριασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΒΑΤ Hellas προσφέρει την ευγενική της υποστήριξη και στην υλοποίηση εκστρατείας ενημέρωσης που υπογράφει το Υπουργείο Υγείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καινοτομία και ευελιξία τιμών φέρνουν κέρδη στη Samsung στις ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εντυπωσιακή αύξηση εσόδων 78%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόκειται για τον δεύτερο συνολικά τοπικό αντιπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 6η στρατηγική επέκταση του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory