ΥΠΕΣ: Στη SingularLogic οι εθνικές εκλογές
Της ανέθεσε υπηρεσίες συγκέντρωσης και παρουσίασης στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤης ανέθεσε υπηρεσίες συγκέντρωσης και παρουσίασης στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τον Δρ. Νικόλαο Δημητριάδη, CEO της TRIZMA Neuro
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Jony Ive είναι ο υπεύθυνος για τη δημιουργία, εκτός του iPhone, του iMac και του iPad
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEξέλιξη Game Changer για όλη την αγορά μετά την συμφωνία της Forthnet με την Vodafone
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ψηφιακοί εγκληματίες εκμεταλλεύονται την αυξανόμενη ζήτηση για video games διανέμοντας κακόβουλο λογισμικό μέσα από πλαστά αντίγραφα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξειδικευμένες λύσεις επικοινωνίας στον κλάδο φιλοξενίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει ήδη λανσαριστεί σε όλα τα καταστήματα Praktiker και το eshop
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνακοίνωσε την απόκτηση της πλατφόρμας data analytics έναντι 15,7 δισ. δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWorkshop του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας με την συνδιοργάνωση του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα, της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης και του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί η επόμενη δωρεάν ημερίδα #GrowYourBusiness - Meet Τhe Experts της COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο monitor της Dell ήρθε στα γραφεία μας και μας έκανε να δούμε με άλλα μάτια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάπτυξη νέων μεθόδων παραγωγής ειδησεογραφικού περιεχομένου σε μορφή βίντεο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory