
Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο: Συνέδριο για τον GDPR
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο οργανώνει την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, συνέδριο με θέμα «THE NEW GDPR: LEGAL AND PRACTICAL DIMENSIONS»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο οργανώνει την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, συνέδριο με θέμα «THE NEW GDPR: LEGAL AND PRACTICAL DIMENSIONS»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH IKEA συμμετέχει στο ερευνητικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Horizon 2020, και σε συνεργασία με την εταιρεία QIVOS δημιουργούν λύσεις αναφορικά με το real-time proximity marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τον νέο Κανόνα της ΕΕ περί προστασίας των Πληροφοριών να τίθεται σε ισχύ από τα τέλη Μαΐου του επόμενου έτους, οι εταιρείες έχουν αρχίσει να προετοιμάζονται για τις προκλήσεις που θα "γεννήσουν" οι νέοι κανονισμοί για το data.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ RTB House γίνεται η πρώτη εταιρεία που ενσωματώνει το Deep Learning στο 100% των διαφημιστικών εκστρατειών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδό της στην ελληνική αγορά κάνει η παγκοσμίου φήμης τεχνολογική εταιρεία SearchNode.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτελέχη της ασιατικής media αγοράς θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν για την πρόσφατη αναβάθμιση της πλατφόρμας διαχείρισης ειδησεογραφικού περιεχομένου newsasset που έχει σχεδιάσει και διαθέτει η ATC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Athens Tech College, το πρώτο κολλέγιο τεχνολογίας, διοργανώνει σεμινάριο στον τομέα του Business Intelligence από την πλευρά του Developer και του Database Engineer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή για τα καταστήματα Nova με τα εγκαίνια του καταστήματος Παγκρατίου (Υμηττού 86)την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova συμμετέχει στη δράση “Παροχή Δωρεάν Ευρυζωνικής Σύνδεσης στους Μόνιμους Κατοίκους των Απομακρυσμένων Νησιών της Χώρας” του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 21 ομιλητές και 650 συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε το 2ο Game Changer in Digital Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές και εσωτερικές μετακινήσεις στελεχών με στόχο την ενίσχυση της οργάνωσης της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Konica Minolta και η GRAPHCOM παρουσίασαν σε μία διήμερη εκδήλωση με πολλές εκπλήξεις την τεχνολογική καινοτομία JETVARNISH 3DS & IFOILS της MGI, που προσφέρει μοναδικά αποτελέσματα φινιρίσματος/ωραιοποίησης εντύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory