To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Προβλέψεις Deloitte για Τεχνολογία & ΜΜΕ

Προβλέψεις Deloitte για Τεχνολογία & ΜΜΕ
Προβλέψεις Deloitte για Τεχνολογία & ΜΜΕ

Ένα δισεκατομμύριο έξυπνα κινητά (smartphones) θα διατεθούν το 2013, η διαφήμιση μέσω κινητών θα χωριστεί σε δυο κατηγορίες – σε ταμπλέτες (tablets) και έξυπνα κινητά – και περισσότεροι από το 90% των κωδικών που επιλέγουν οι χρήστες του διαδικτύου θα εκτεθούν σε επιθέσεις «hacking». Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της 12ης έκδοσης των Προβλέψεων για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών για το 2013, που παρουσίασε η Deloitte. 

Στις προβλέψεις της έκδοσης αναφέρεται επίσης ότι οι εταιρείες λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών θα συνεχίσουν να παρέχουν την πλειονότητα των υπηρεσιών μετάδοσης τηλεοπτικών προγραμμάτων και ταινιών μέσω διαδικτύου «Over-The-Top» (OTT), καθώς και ότι οι τηλεοράσεις ανάλυσης 4Κ δεν θα αναταράξουν ακόμα την αγορά.

«Οι φετινές προβλέψεις καλύπτουν μια σειρά από θέματα, από τη συνεχιζόμενη κυριαρχία των προσωπικών υπολογιστών (PCs) παρά τις μειούμενες πωλήσεις τους σε σύγκριση με τις «έξυπνες συσκευές» (smart devices), τις εξελίξεις σε σχέση με την τεχνολογία των δικτύων Long Term Evolution (LTE) και την πρόσβαση στα δεδομένα, στα smartphones και την ευαισθησία των κωδικών πρόσβασης» δήλωσε αρχικά ο Jolyon Baker, Managing Director, Global TMT Industry της Deloitte και συνέχισε: «Διαχωρίζοντας τη διαφήμιση μέσω κινητών συσκευών, σε αυτή που απευθύνεται στα κινητά τηλέφωνα και σε εκείνη που απευθύνεται στις ταμπλέτες, οι διαφημιστές θα πρέπει να ξεκινήσουν να αναζητούν νέους τρόπους διαφήμισης, ειδικά για smartphones, όπως είναι τα διαδραστικά βίντεο ή τα παιχνίδια, ενώ παράλληλα οι ταμπλέτες μπορούν να δανειστούν περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για PCs».

Επιπλέον, το 2013, ο κλάδος των smartphones μπορεί δημιουργήσει έσοδα της τάξεως των 4,9 δισ. δολαρίων, ενώ η διαφήμιση σε ταμπλέτες μπορεί να αποφέρει έσοδα 3,4 δισ. δολαρίων. Τα έσοδα ανά μονάδα, ωστόσο, αποκαλύπτουν μια διαφορετική δυναμική, καθώς τα έσοδα από τη διαφήμιση προβλέπονται σε 7 δολάρια ανά ταμπλέτα και 0,60 δολάρια ανά smartphone (συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων μέσω εφαρμογών «in-app ads»).

Επιπρόσθετα, Θα παρατηρηθεί μια απότομη άνοδος της τεχνολογίας LTE, με το 2013 να είναι το πρώτο έτος που η LTE απευθύνεται σε πολλαπλές αγορές. Η βάση των συνδρομητών θα τριπλασιαστεί σε 200 εκατομμύρια χρήστες μέχρι το τέλος του έτους και οι συνδρομητές LTE θα δημιουργούν περίπου 10% των εσόδων όλων των υπηρεσιών. Η χρήση LTE θα είναι εξελικτική: τα μεγαλύτερα οφέλη από την συνδρομή σε LTE σε σχέση με 3G είναι πιθανό ότι θα είναι η καλύτερη απόδοση συγκριτικά με τις τωρινές εφαρμογές από τα e-mail μέχρι την ενημέρωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Άλλα ενδιαφέροντα πορίσματα των φετινών προβλέψεων στους κλάδους Τεχνολογίας, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνιών που θα επηρεάσουν εμφανώς την αγορά το 2013 συμπεριλαμβάνουν τα ακόλουθα:

• Η «κινητή διαφήμιση» – μια κατηγορία που συμπεριλαμβάνει τις ταμπλέτες, τα smartphones και άλλες συσκευές τηλεφώνων – θα αναπτυχθεί κατά 50% αγγίζοντας τα 9 δισ. δολάρια παγκοσμίως.

• Ένα δισεκατομμύριο smartphones θα διατεθούν για πρώτη φορά. Η χρήση αυτών, ωστόσο, θα διαφέρει, με έναν αυξανόμενο αριθμό κατόχων smartphones (περίπου 400 εκατομμύρια από τη σημερινή βάση των 1,9 δισ. ως το τέλος του έτους) σπάνια ή ποτέ να μην συνδέει τις συσκευές του σε υπηρεσίες δεδομένων.
 
• Το PC δεν έχει πεθάνει: Σημασία έχει η χρήση, όχι ο αριθμός των συσκευών. Από τις συνολικές πωλήσεις των PCs, των ταμπλετών και των smartphones το 2013, τα PCs θα καλύψουν το ένα πέμπτο. Ωστόσο ποσοστό μεγαλύτερο του 80% της κίνησης στο διαδίκτυο που μετράται σε bits θα συνεχίσει να καλύπτεται από τους παραδοσιακούς προσωπικούς υπολογιστές (desktops και laptops). Και από το συνολικό χρόνο που περνάμε στο σπίτι και στη δουλειά μπροστά στους υπολογιστές, τις ταμπλέτες και τα smartphones, περισσότερο από το 70% θα είναι μπροστά σε ένα PC.

• Η τεχνολογία 4K κερδίζει έδαφος. Το 2013 θα είναι το έτος κατά το οποίο η τηλεοπτική βιομηχανία θα ξεκινήσει να προετοιμάζεται για το επόμενο επίπεδο υψηλής ανάλυσης (HD), γνωστό και ως 4Κ, που θα προσφέρει τέσσερις φορές υψηλότερη ανάλυση σε σχέση με την τωρινή υψηλότερη ανάλυση HD TV. Η ανάπτυξη του 4Κ θα ολοκληρωθεί σε χρόνια: ενδεικτικά, το 2013 συσκευές 4Κ θα είναι για πολύ λίγους χρήστες. Περίπου 20 συσκευές θα είναι διαθέσιμες για εκείνους που επιθυμούν να δαπανήσουν μεταξύ $15.000 και $25.000 ανά συσκευή τηλεόρασης.

• Οι ιστοσελίδες crowdfunding θα συγκεντρώσουν περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, μια αύξηση 100 τοις εκατό συγκριτικά με το 2011.

• Ποσοστό μεγαλύτερο του 90% των εταιρειών Fortune 500 θα έχουν επιλεκτικά ή εξολοκλήρου ενσωματώσει ένα Enterprise Social Network - ESN μέχρι το τέλος του 2013, μια αύξηση 70 τοις εκατό από το 2011. Από εκείνους που έχουν εγγραφεί, μόνο ένα τρίτο θα διαβάσει το περιεχόμενο μια φορά τη βδομάδα ή περισσότερο και μόνο το 40% θα κάνει αναρτήσεις στο ESN κάθε μήνα.

• Η έλλειψη φάσματος είναι εμφανής: Χειροτέρευση πριν τη βελτίωση. Η ζήτηση για ασύρματο εύρος φάσματος συνεχίζει να αυξάνεται προσεγγίζοντας τα όρια εξάντλησης του φάσματος γεγονός που οδηγεί σε χαμηλότερες ταχύτητες, ενώ ορισμένες φορές και σε αδυναμία πρόσβασης σε δίκτυα ή τερματισμό κλήσεων ή μεταφοράς δεδομένων.

• 50 με 100 πάροχοι κινητής τηλεφωνίας θα προσφέρουν υπηρεσίες «all-you-can-eat» με απεριόριστη πρόσβαση σε συγκεκριμένες εφαρμογές, μια μέση λύση μεταξύ απεριόριστων χρεώσεων «all-you-can-eat» και χρέωση δεδομένων βάσει μετρήσεων.