To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Συνεργασία Oracle - Snapchat για την ψηφιακή διαφήμιση

Συνεργασία Oracle - Snapchat για την ψηφιακή διαφήμιση

Η Oracle και το Snapchat ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για τη μέτρηση της επίπτωσης της ψηφιακής διαφήμισης στον πραγματικό κόσμο.

Ενώνοντας τις δυνάμεις τους, το Oracle Data Cloud και το Snapchat μετρούν τις σταδιακές αυξήσεις των πωλήσεων στα καταστήματα, αυξήσεις που προέρχονται από εκστρατείες marketing που τρέχουν στο Snapchat. Αναλύοντας την επίπτωση των εκστρατειών στις πωλήσεις εντός των καταστημάτων, το Oracle Data Cloud θα βοηθήσει τους διαφημιστές συσκευασμένων προϊόντων (CPG) να ποσοτικοποιήσουν και να βελτιώσουν τις διαρκείς κινήσεις marketing που εκτελούν στο Snapchat.

Από το Oracle Data Cloud ανακοινώθηκε επίσης μια νέα έρευνα που αναλύει την αύξηση των πωλήσεων εντός των καταστημάτων από 12 εκστρατείες συσκευασμένων προϊόντων που έτρεξαν στο Snapchat για κορυφαίες μάρκες προϊόντων όπως καλλυντικά, είδη προσωπικής φροντίδας, καθαριστικά, συσκευασμένα τρόφιμα και ποτά. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν μεταξύ άλλων ότι

  • Σε ποσοστό 92% οι διαφημιστικές εκστρατείες στο Snapchat είχαν θετική επίπτωση για τις πωλήσεις εντός των καταστημάτων
  • Οι διαφημιστικές εκστρατείες στο Snapchat ξεπέρασαν τα συνήθη επίπεδα του Oracle Data Cloud για όλους τους βασικούς δείκτες μέτρησης, με την αύξηση των πωλήσεων να είναι ο κύριος παράγοντας.

Ο Eric Roza, Senior Vice President, Oracle Data Cloud, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες για να βοηθήσουμε τους διαφημιστές στο Snapchat να κατανοήσουν και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους. Συνδυάζοντας δεδομένα για τις offline πωλήσεις με υπερσύγχρονα εργαλεία ανάλυσης, μπορούμε να βοηθήσουμε τους διαφημιστές στο Snapchat να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους και να πετύχουν μεγαλύτερα κέρδη.»

Ο Clement Xue, Global Head of Revenue Operations, Snapchat, δήλωσε: «Ακούμε με προσοχή τις ανάγκες των διαφημιστών και τους παρέχουμε τα δεδομένα που χρειάζονται. Αυτή η έρευνα δείχνει ότι το Snapchat είναι πιο αποδοτικό στην ενίσχυση των πωλήσεων για τους διαφημιστές, και είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε να προσφέρουμε αυτή την εξελιγμένη λύση μετρήσεων.»

TAGS: Snapchat, Oracle