To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Teads: Παγκόσμια έρευνα Smartphone σε συνεργασία με την GWI

Teads: Παγκόσμια έρευνα Smartphone σε συνεργασία με την GWI
To Teads, The Global Media Platform, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της τελευταίας και μεγαλύτερης έρευνας καταναλωτών που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την GWI. Η έρευνα αυτή, ανατέθηκε σε 17 αγορές σε καταναλωτές ηλικίας 18 – 54 ετών και αποκάλυψε ότι οι κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων θα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέους παράγοντες που οδηγούν τους καταναλωτές στην απόφαση αγοράς ενός smartphone.

Οι καταναλωτές πλέον βασίζονται σε τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά από το παρελθόν για την αγορά ενός νέου κινητού.

Συγκεκριμένα είναι: 


  • Η ‘αφοσίωση’ στην επωνυμία ενός smartphone αμφισβητείται με το 78% των υποψηφίων να δηλώνουν ότι θα δοκιμάσουν μια διαφορετική επωνυμία από αυτή που έχουν αυτήν τη στιγμή.
  • Η φήμη των επωνυμιών είναι πιο σημαντική για τους καταναλωτές από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα όταν αγοράζουν ένα νέο smartphone.
  • Ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος είναι βασικός παράγοντας με το 68% των υποψηφίων να δηλώνουν ότι θα πληρώσουν περισσότερα χρήματα για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.

Στην ερώτηση ποιοι παράγοντες θα τους ωθούσαν να αγοράσουν ένα νέο smartphone, το 51% όλων των υποψηφίων απάντησαν ότι η εγγύηση/η μετέπειτα φροντίδα ήταν ένας σημαντικός παράγοντας. Ωστόσο, ήταν ο βασικός παράγοντας που είχε το μικρότερο χάσμα μεταξύ όλων των δημογραφικών ηλικιών, με μόλις 1% να διαχωρίζει Gen X (16%) και Gen Z και Millennials (και οι δύο 15%).

Tο καινοτόμο υλικό ήταν ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας (13%). Είναι ενδιαφέρον ότι το "Η συσκευή που κυκλοφόρησε πρόσφατα" είχε τη μεγαλύτερη απόκλιση μεταξύ των γενεών, με το 13% του Gen Z να λέει ότι αυτός είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας σε σύγκριση με το 9% για τους Millennials και μόλις το 7% για το Gen X.

Όταν ρωτήθηκαν οι καταναλωτές για τη βιωσιμότητα, μόλις το 24% είπε ότι οι λύσεις ανακύκλωσης ήταν ένας σημαντικός παράγοντας. Ωστόσο, το 68% δήλωσε ότι θα πλήρωνε περισσότερα για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, το 71% είπε ότι ήθελε οι μάρκες να είναι κοινωνικά υπεύθυνες / φιλικές προς το περιβάλλον και το 66% είπε ότι η ανθεκτικότητα ήταν επίσης ένα σημαντικό χαρακτηριστικό.

Η μελέτη έδειξε ότι η επιθυμία να έχουν την πιο πρόσφατη και σύγχρονη συσκευή δεν έχει αλλάξει, με το 15% των χρηστών  να έχουν το τηλέφωνό τους λιγότερο από 6 μήνες και σχεδόν οι μισοί (49%) έχουν τα τηλέφωνά τους για λιγότερο από ένα χρόνο. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι το 77% είναι «πολύ ικανοποιημένο» με τα τηλέφωνά του.

Επιπλέον, το 68% των υποψηφίων συμφώνησε ότι ένα τηλέφωνο δεν είναι απλώς ένα προϊόν τεχνολογίας, αλλά μέρος της μόδας/ταυτότητάς τους. Είναι ενδιαφέρον ότι οι καταναλωτές δεν αναζητούν απλώς το πιο πρόσφατο μοντέλο της υπάρχουσας επωνυμίας τους. Το 78% όλων των υποψηφίων θα εξετάσει το ενδεχόμενο αλλαγής επωνυμίας, με τις GenZ (80%), Millennials (79%) και Gen X (74%), να είναι πιο πιθανό να αλλάξουν. Οι άνδρες έχουν μεγαλύτερη τάση να αλλάζουν επωνυμία (81%) έναντι των γυναικών (74%).

Η Ιωάννα Στάγια, Αντιπρόεδρος Global Client Partner Insights & Measurement, στο Teads λέει: «Καθώς η σύγκριση smartphone με βάση την απόδοση και τα χαρακτηριστικά έχει γίνει πιο δύσκολη με τα χρόνια, είναι αρκετά ενδιαφέρον να βλέπουμε τις αποφάσεις των καταναλωτών να αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Καθώς οι καταναλωτές ανησυχούν όλο και περισσότερο για το περιβάλλον, η δυνατότητα των κατασκευαστών να επισκευάζουν εύκολα τις συσκευές τους προκειμένου να αυξήσουν τον κύκλο ζωής της συσκευής και να μειώσουν τον αντίκτυπο στον πλανήτη, θα γίνει πιο σημαντική.»