To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τεχνολογία BAT από BGM OMD και Adweb

Τεχνολογία BAT από BGM OMD και Adweb

Η BGM OMD και η Adweb πρωτοπορούν για μια ακόμη φορά στη Programmatic τεχνολογία με τη χρήση ενός καινοτόμου προϊόντος χρήσης δεδομένων - το Brand Audience Targeting (BAT) της Nugg.ad, στην πρόσφατη digital καμπάνια της Εταιρίας Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.

Η BGM OMD για πρώτη φορά στην Ελλάδα εφάρμοσε το BAT, στην εταιρική ιστοσελίδα aerioattikis.gr και για το λανσάρισμα του ηλεκτρικού ρεύματος. Το BAT δίνει τη δυνατότητα στόχευσης καταναλωτών με υψηλό Brand/Product affinity και παράλληλα μεγιστοποιεί την απόδοση της καμπάνιας βρίσκοντας παρόμοιους νέους καταναλωτές/χρήστες (Look-a-like modeling) στο ψηφιακό περιβάλλον.

Μέσω της τεχνολογίας της Nugg.ad, η BGM OMD κατάφερε να μεγιστοποιήσει την κάλυψη των online καμπανιών της εντοπίζοντας ένα μεγάλο αριθμό δυνητικών πελατών αντίστοιχου προφίλ με τους επισκέπτες του aerioattikis.gr, οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες παροχής Ηλεκτρικού ρεύματος, διατηρώντας το κυριότερο KPI της καμπάνιας, δηλαδή το CTR, σε υψηλά επίπεδα και πάνω από τα benchmarks της αγοράς.

Οι online καμπάνιες και η εφαρμογή της τεχνολογίας της Nugg.ad έτρεξαν στο Programmatic Marketplace PPN (Premium Publishers Network).


Η τεχνολογική αυτή λύση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής για το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας για παροχή ολοκληρωμένης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης στον καταναλωτή και αποτελεί μέρος μόνο των καινοτόμων υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία στους καταναλωτές της και την ελληνική εν γένει αγορά.

 

TAGS: BGM OMD, adweb