To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το CPA Tune της MGID στην ελληνική αγορά από τη Fast River

Το CPA Tune της MGID στην ελληνική αγορά από τη Fast River

Η Fast River, αποκλειστικός συνεργάτης της MGID σε Ελλάδα και Κύπρο, φέρνει στην ελληνική αγορά το CPA Tune - ένα πρωτοποριακό self-optimizing εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που αναβαθμίζει τις native διαφημίσεις σε καμπάνιες υψηλής απόδοσης.

Το CPA Tune αξιοποιεί machine learning για real-time προσαρμογή των CPC καμπανιών, αυξάνοντας τα conversions και μειώνοντας το CPA. Δεν πρόκειται απλώς για βελτιστοποίηση -είναι μια στρατηγική μετάβαση από την εποχή των clicks στην εποχή των ουσιαστικών αποτελεσμάτων.

Early results:

•  +155% αύξηση στο Conversion Rate
•  Έως +300% CVR σε συγκεκριμένα verticals
•  Μείωση CPA μέσω εξυπνότερης στόχευσης
•  Πλήρως αυτοματοποιημένο με μηδενική ανάγκη μικροδιαχείρισης

Η MGID έχει ήδη εφαρμόσει το CPA Tune σε καμπάνιες στην αμερικανική αγορά, επιτυγχάνοντας συνδυασμό αναγνωρισιμότητας και αποδοτικότητας με έναν ενιαίο μηχανισμό.

Πώς λειτουργεί:

1. Θέτεις στόχο CPA
2. Ενεργοποιείς conversion tracking
3. Ορίζεις ημερήσιο budget (5–7x του CPA στόχου)

Το σύστημα κάνει τα υπόλοιπα, μαθαίνοντας και βελτιστοποιώντας συνεχώς.

''Με τα CTR Guard και CPA Tune αποδεικνύουμε ότι το AI λύνει περίπλοκα προβλήματα με απλές διεπαφές'', δήλωσε ο Oleksii Borysov, VP of Product στη MGID. “Το CPA Tune φέρνει τις δυνατότητες του automated CPA bidding - όπως σε Google ή Meta - στο open web του native.”

«Το CPA Tune δεν είναι απλώς ένα ακόμη εργαλείο απόδοσης – είναι η στρατηγική γέφυρα ανάμεσα στο awareness ενός brand και στα μετρήσιμα αποτελέσματα. Βοηθά τα brands να διασφαλίσουν ότι ακόμη και οι upper-funnel καμπάνιες τους αποφέρουν πραγματικά αποτελέσματα και οδηγούν σε πιο έξυπνες media επενδύσεις», τονίζει η Σόνια Τζερμπίνου, Business Development Director για την MGID στη Fast River.

Το CPA Tune κάνει αυτές τις μέρες το επίσημο, παγκόσμιο λανσάρισμά του και είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, ενώ παρουσιάστηκε ένα sneak preview στο webinar που συνδιοργάνωσε την προηγούμενη εβδομάδα η MGID με τη Fast River, με θέμα: “Everything AI: Η νέα εποχή στη native διαφήμιση”.

TAGS: Fast River