UBITECH: H Ειρήνη Παρσά Head of Marketing & Brand Strategy

Tον ρόλο της Head of Marketing & Brand Strategy στην UBITECH ανέλαβε η Eιρήνη Παρσά, που από το 2014 μέχρι πρόσφατα κατείχε τη θέση της Head of Marketing & Communications στη Nak Shoes.
«Μετά από 17 χρόνια στους τομείς του λιανεμπορίου, της μόδας, της ομορφιάς και των εκδόσεων, είμαι ενθουσιασμένη που φέρνω μια σφαιρική οπτική στον κόσμο της τεχνολογίας - όπου τα δεδομένα, η δημιουργικότητα και η στρατηγική του brand πρέπει να λειτουργούν ως ένα, για να δημιουργήσουν ουσιαστική καινοτομία», αναφέρει η ίδια σε ανάρτηση της στο LinkedIn.
Πριν από την Nak Shoes είχε συνεργαστεί με τις Dermacon, Τafsports και Aττικές Εκδόσεις.
Από την ίδρυσή της το 2005, η UBITECH επένδυσε σε πρωτοποριακές ψηφιακές τεχνολογίες, χτίζοντας μακροχρόνιες συνεργασίες και εμπλουτίζοντας την τεχνογνωσία της με κάθε νέο έργο. Βασικός παράγοντας ανάπτυξης υπήρξε η επιτυχής συμμετοχή σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα, που καθιέρωσε την εταιρεία ως δυναμικό συνεργάτη στην ανάπτυξη λύσεων αιχμής. Στη συνέχεια, η στρατηγική διεύρυνση των διεθνών δραστηριοτήτων – με έργα / εγκαταστάσεις σε Ελλάδα, Ευρώπη και Λατινική Αμερική – επέτρεψε στην UBITECH να διευρύνει τη βάση των πελατών της και να εξερευνήσει νέες αγορές.
Καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξή της διαδραμάτισε το πάθος για καινοτομία, η αφοσίωση σε υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και η κουλτούρα συνεργασίας, που εμπνέει δημιουργικότητα και πολυφωνία. Αυτή η νοοτροπία επέτρεψε την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων σε προκλήσεις διαφόρων κλάδων, ενώ η συνεχής επένδυση στην έρευνα και ανάπτυξη διατηρεί ζωντανό το όραμα για εξέλιξη. Στα είκοσι χρόνια, από την κυκλοφορία βραβευμένων έργων μέχρι τη σύναψη πολυσχιδών συνεργασιών, η UBITECH κέρδισε την εμπιστοσύνη διεθνών οργανισμών και ενίσχυσε τη θέση της ως κορυφαίου παρόχου τεχνολογικών λύσεων. Από το τέλος του 2023 μέχρι σήμερα η UBITECH καθιερώθηκε ως η «αόρατη» τεχνολογική δύναμη που κινεί τους νέους ψηφιακούς βοηθούς της χώρας. Με σπάνιο συνδυασμό ερευνητικού βάθους και επιχειρησιακής ταχύτητας, η ελληνική εταιρεία απέδειξε πως οι καινοτομίες AI δεν χρειάζεται να μένουν στα εργαστήρια∙ μπορούν να αλλάξουν την καθημερινότητα πολιτών, επαγγελματιών και βιομηχανιών μέσα σε λίγους μήνες.