To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Webit Congress: H γιορτή του digital

Webit Congress: H γιορτή του digital
Webit Congress: H γιορτή του digital

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Η Webit είναι το μεγαλύτερο εκθεσιακό και συνεδριακό γεγονός της Ανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης όσον αφορά στην Ψηφιακή Διαφήμιση. Το 2010 την παρακολούθησαν περισσότεροι από 5.000 επισκέπτες από 21 χώρες, ενώ κάτι ανάλογο αναμένεται να γίνει και φέτος. Κάθε χρόνο, άλλωστε, οι κορυφαίοι ομιλητές από τις πλέον πρωτοποριακές εταιρείες της Ψηφιακής Διαφήμισης και του Internet μοιράζονται τις εμπειρίες τους και το όραμά τους για τις τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον της αγοράς.

Η διοργάνωση

Η φετινή διοργάνωση που θα λάβει χώρα το διήμερο 26-27 Οκτωβρίου αναμένεται να συγκεντρώσει στη Σόφια της Βουλγαρίας, 100 από τα κορυφαία και πιο επιδραστικά στελέχη της αγοράς του digital διεθνώς, για να μιλήσουν για θέματα σχετικά με τα startups και τις επενδύσεις, το e-commerce, το online marketing και advertising, το management, το design και program development, το gaming και τις τηλεπικοινωνίες.

Με 7 παράλληλες συνεδρίες, το event προσφέρει στους επαγγελματίες της περιφέρειας της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης τη μοναδική δυνατότητα να διαλέξουν τους πιο ενδιαφέροντες -κατά τη γνώμη τους- ομιλητές και να έρθουν σε επαφή με τις πιο σύγχρονες τάσεις όσον αφορά στο επιχειρείν και το marketing.

H «καρδιά» του Webit Congress είναι το Main Marketing Stage, που θα φιλοξενήσει τις ομιλίες των keynote speakers, αλλά και ενδιαφέροντα panel συζητήσεων, με κεντρικούς άξονες το e-Marketing, το e-Commerce και τα Social Media. Οι ομιλητές θα είναι ιδρυτές, πρόεδροι και CEO εξαιρετικά επιτυχημένων και καινοτόμων εταιρειών, όπως οι Microsoft, eBay, PayPal, Google και facebook, ενώ έκπληξη αποτελεί η συμμετοχή του Ελβετού technoillusionist Marco Tempest, ενός μάγου που χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα περισσότερα tricks του.

Ακόμη, φέτος το Webit Congress παρουσιάζει για πρώτη φορά τα DevCamp Workshops, που αναμένονται να αποτελέσουν το σημείο συνάντησης για κορυφαίους web/app developers από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και αντιπροσώπους της βιομηχανίας ψηφιακών πλατφόρμων και λογισμικού. Παράλληλα, το StartUp Village θα συγκεντρώσει τις σημαντικότερες εταιρείες startup από την περιφέρεια, ενώ το Creative Lounge θα προσφέρει υψηλής ποιότητας παρουσιάσεις πάνω στις επιτυχημένες πρακτικές και τις τάσεις που παρατηρούνται σήμερα στο κομμάτι του digital creative.

Από την άλλη μεριά, developers, διαφημιστές, διαφημιζόμενοι, διανομείς και επενδυτές θα συναντηθούν στο Webit GamesVille, όπου θα μπορέσουν να συζητήσουν για τις νέες δυνατότητες και το μέλλον που διαμορφώνεται όσον αφορά στη βιομηχανία της διασκέδασης και του gaming, ενώ τα Free Seminars θα καταπιαστούν με θέματα όπως το mobile και digital marketing advertising, το e-Commerce και τα social media. Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως το φετινό MasterClass με τίτλο «Κοινότητες: Όταν οι Προσωπικές και οι Εταιρικές Αξίες Συγχωνεύονται» (Communities: When Personal and Corporate Values Merge) από την Gillian Muessig, President και Co-Founder της SEOmoz, μιας από τις πιο αναγνωρισμένες και καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο του Search Engine Optimization.



Η παρουσία της Thinkdigital

Τη χορηγία της WebIt ανακοίνωσε πρόσφατα η Thinkdigital, η οποία αναμένεται να έχει και δυναμική παρουσία στην έκθεση. Πιο συγκεκριμένα, ο Founder & Managing Director της Thinkdigital Group of Companies, Οδυσσέας Ντότσικας, θα πραγματοποιήσει παρουσίαση με τίτλο «Mad Men vs Math Men?», ενώ η Άντα Κυρκιλή (Regional Head of Business Development) και ο Άλεξ Καραγεώργης (Country Manager) θα αναλύσουν την πορεία της ThinkDigital στην ομιλία τους με τίτλο «Thinkdigital Digital in S.E. East Europe: The first 5 years». Με αυτή την αφορμή, μάλιστα, οι δυο τελευταίοι δίνουν στο adbusiness κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες για τη διοργάνωση.

adb: Γιατί επιλέξατε να στηρίξετε το Webit Congress; Ποια χαρακτηριστικά του event σάς «κέρδισαν»;

Άντα Κυρκιλή:
H Thinkdigital παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην digital επιχειρηματικότητα στη Ν.Α. Ευρώπη, από ενάρξεως εργασιών το 2006 μέχρι και σήμερα, αναπτύσσοντας ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα διαφήμισης και εκπροσώπησης μέσων με local country operations σε Ρουμανία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Αλβανία, Ελλάδα και Κύπρο. Έτσι παρακολουθούμε στενά τη Webit, που στη σύντομη πορεία της (είναι μόνο 3 χρόνων) έχει ήδη αποδείξει πως μπορεί να σταθεί οδηγός των εξελίξεων στο χώρο της digital επικοινωνίας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και είμαστε περήφανοι και για την τιμή του να είμαστε μέσω του Founder & Owner μας Webit Ambassadors. Φέτος, σε συνεργασία με το φορέα και στηρίζοντάς τον, όντας Platinum Media Sponsors, θέλουμε να εντάξουμε και το Νότιο μέρος της Ανατολικής Ευρώπης στο χάρτη των εξελίξεων και να ισχυροποιήσουμε τη θέση της Ελλάδας & Κύπρου στον ψηφιακό επιχειρηματικό χάρτη. Συνεχίζουν να μας κερδίζουν και να μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον οι επαφές και η ανταλλαγή επιχειρηματικών ιδεών και κουλτούρας με σύνεδρους που προέρχονται από 21 διαφορετικές χώρες.

adb: Πώς ακριβώς συμμετέχει η ThinkDigital στο φετινό συνέδριο; Με ποια θέματα θα καταπιαστείτε στις παρουσιάσεις σας και πώς καταλήξατε στη συγκεκριμένη επιλογή;

Άντα Κυρκιλή:
Συμμετέχουμε με ομιλίες τόσο γύρω από τις εξελίξεις στο digital χάρτη και σκηνικό της επικοινωνίας και διαδραστικότητας, όσο και με μια παρουσίαση του success story της thinkdigital, σε μια προσπάθεια ανάδειξης των best practices, καθώς και μια ενδοσκόπηση ως προς βελτιώσεις και επόμενα βήματα ανάπτυξης. Οι επιλογές βασίστηκαν κυρίως στην πεποίθηση πως τα highlights και τα trends προέρχονται από ισχυροποιημένες βάσεις και μοντέλα απόλυτα συνδυασμένα με την τεχνολογία, τα data που αντλούνται, αλλά και με το ανθρώπινο πάθος για συνδυασμό, εξέλιξη, βελτίωση, καινοτομία και διαφοροποίηση.

adb: Τι θα λέγατε στους ανθρώπους του χώρου της επικοινωνίας στην Ελλάδα, αν σας έθεταν το ερώτημα γιατί να παρευρεθούν στη Webit 2011; Τι μπορεί να τους προσφέρει το Συνέδριο;

Άλεξ Καραγεώργης:
Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ είναι ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα, αλλά και εξελισσόμενα μέσα επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Συνεχίζει με μεγαλύτερη δυναμική σε εποχές ύφεσης, όπως η δικιά μας, κυρίως λόγω του ROI και της μετρησιμότητας που προσφέρει. Εξαιτίας της συνεχούς εξέλιξης του κλάδου, ο συνειδητοποιημένος επαγγελματίας κατανοεί την ανάγκη της ενημέρωσης των νέων μεθόδων, αλλά κατανόησης των ευκαιριών που προσφέρει. H Webit με 5.000 επισκέπτες από 21 χώρες και ομιλητές από παγκόσμιους ηγέτες στο πεδίο του ψηφιακού επιχειρείν, όπως Μicrosoft, facebook, Yahoo, Google, Ebay κ.ά., είναι μια καταπληκτική ευκαιρία για οποιοδήποτε επαγγελματία σε πολύ σύντομο χρόνο να μάθει τα τελευταία νέα και τις τελευταίες τάσεις της αγοράς και να εκτεθεί σε case studies παγκοσμίου βεληνεκούς. Η συνεχής εκπαίδευση στο αντικείμενο κάθε επαγγελματία, ιδιαίτερα στο χώρο της επικοινωνίας, είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την επιτυχία και η Webit το σωστό μέρος για τη συλλογή γνώσης.



Από τη μεριά των διοργανωτών, ο Plamen Russev (Chairman of the Board e-Academy Webit Congress, Honourable Webit Ambassador & Member of th Webit Ambassadors Honorary Board) μιλάει στο adbusiness για τη «γιορτή» του digital marketing και το όραμα πίσω από αυτήν.

adb: Πώς θα περιγράφατε το Webit Congress;

P.R.:
Είναι το μέρος όπου μπορούν να συναντηθούν οι άνθρωποι της «ψηφιακής βιομηχανίας» από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, αλλά και από τον υπόλοιπο κόσμο. Είναι ένα μέρος όπου μπορείς να κάνεις επαφές, να εξερευνήσεις επιχειρηματικές ευκαιρίες και να γνωρίσεις τους κατάλληλους ανθρώπους όσον αφορά στη «βιομηχανία» του digital.

adb: Ποιο ήταν το όραμά σας όταν αποφασίσατε να διοργανώσετε για πρώτη φορά το Webit Congress;

P.R.:
Ο στόχος μας είναι να βοηθήσουμε και να αποτελέσουμε μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης της «ψηφιακής βιομηχανίας» στην περιφέρειά μας. Θεωρώ πως η εκπαίδευση είναι το κλείδι για την ανάπτυξη του digital στην Kεντρική και Ανατολική Ευρώπη και γι’ αυτό κάνουμε ό,τι μπορούμε για να συγκεντρώνουμε στον ίδιο χώρο μερικούς από τους καλύτερους ομιλητές παγκοσμίως, σημαντικούς επαγγελματίες του digital και εκπροσώπους των κορυφαίων εταιρειών της περιφέρειας. Στη Webit μπορείτε να ακούσετε και να συναντήσετε τον πρόεδρο, τον αντιπρόεδρο και τους διευθυντές εταιρειών, όπως οι Facebook, Google, Yahoo!, αλλά και τοπικών «ψηφιακών» παικτών όπως οι ThinkDigital, Httpool, Arbo, Gemius, etc.

adb: Πώς μπορούν οι marketers, οι άνθρωποι της διαφήμισης και οι εκπρόσωποι του χώρου του digital marketing να εποφεληθούν από τη Webit Congress; Τι θα κερδίσουν αν παρευρεθούν;

P.R.:
Η Webit έχει να κάνει με επαφές, ανταλλαγή τεχνογνωσίας και ανακάλυψη επιχειρηματικών ευκαιριών στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Πρόκειται για το μόνο «ψηφιακό» event τόσο μεγάλης κλίμακας, που πραγματοποιείται κάπου εκτός Μεγάλης Βρετανίας ή Γερμανίας.