To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έρευνα εμπειριών από τη Focus Bari

Έρευνα εμπειριών από τη Focus Bari

Καθημερινή έρευνα, καταγραφή και αξιολόγηση σε πάνω από 10.000 εμπειρίες την επόμενη κιόλας μέρα, σύγκριση κλάδων καθώς και εταιριών!

Πόσο ευχαριστημένους ή μη καταναλωτές δημιουργεί ο κλάδος σας σε σύγκριση με τους λοιπούς κλάδους; Πόσο ευχαριστημένους ή μη καταναλωτές δημιουργούν τα κανάλια επαφής; Ποια είναι η αξιολόγηση της εμπειρίας για τους βασικούς παίκτες της αγοράς? (αν θεωρείτε τον εαυτό σας βασικό παίκτη …);

Είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα των επιχειρήσεων του «σήμερα»  γύρω από το Customer Experience και το Net Promoter Score στα οποία η Focus Bari δίνει απαντήσεις μέσω της Έρευνας Εμπειριών που διεξάγει για 2η φορά μετά την επιτυχία του 2016.

TAGS: Focus Bari