Στην τελική ευθεία για το 6ο Interact
Στην τελική ευθεία για το 6ο InteractΣε κάτι περισσότερο από δυο μήνες, θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη η 6η διοργάνωση του Interact, που διοργανώνει το IAB Europe. Συγκεκριμένα, στις 30-31 Μαΐου οι εκπρόσωποι της ευρωπαϊκής online διαφημιστικής βιομηχανίας θα βρεθούν στην ισπανική πόλη για να ανακαλύψουν πως μπορούν οι διαφορετικές ψηφιακές διαφημιστικές πλατφόρμες να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ανταγωνιστικά online brands.
Το θέμα της πρώτης ημέρας του event είναι το BIG DATA, το οποίο θα επικεντρωθεί στη σημασία που παίζει η πληροφορία, στη διαμόρφωση του online περιβάλλοντος. Τις συζητήσεις θα συντονίσει η εκπρόσωπος του IAB Europe, Alison Fennah, ενώ θα γνωστοποιήσει τα βασικά συμπεράσματα της πανευρωπαϊκής έρευνας Mediascope. Παράλληλα, ο Daniel Knapp της HIS Screen Digest θα ανακοινώσει τα πολυαναμενόμενα αποτελέσματα της πανευρωπαϊκής έκθεσης AdEx. Τέλος, ο René Lamsfuss της Nielsen Online θα επιβλέπει τη συζήτηση για την τυποποίηση των μετρήσεων σε όλη την Ευρώπη.
Η δεύτερη μέρα του event θα αναλωθεί στην παρουσίαση case studies από ηγετικά brands και τις εταιρείες που τα εκπροσωπούν, ενώ θα παρουσιαστεί αποκλειστική μελέτη για ένα πρόγραμμα που σχεδιάστηκε, προκειμένου να βοηθήσει τους marketers να κατανοήσουν τους τρόπους αύξησης της επιστροφής των επενδύσεών τους, μέσω του συνδυασμού των Online με άλλα μέσα. Συγκεκριμένα, senior στελέχη από την P&G και τη Nestle, θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ομιλητών και θα προσφέρουν τις σκέψεις και τις προβλέψεις τους, για το ευρωπαϊκό ψηφιακό περιβάλλον. Σημειώνεται πως το περιοδικό adbusiness αποτελεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά media partner της διοργάνωσης.