To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Famous Brands: Η σημασία του citizenship στο retail Ηλεκτρικών/Ηλεκτρονικών

Famous Brands: Η σημασία του citizenship στο retail Ηλεκτρικών/Ηλεκτρονικών

Το citizenship είναι η κυρίαρχη τάση που διαμορφώνει τη φήμη των καταστημάτων Ηλεκτρονικών/Ηλεκτρικών ειδών σύμφωνα με το θεσμό των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications και συμπληρώνει 10 χρόνια συνεχούς μέτρησης της φήμης στην Ελληνική αγορά.

Με τον όρο περιγράφονται οι ενέργειες που σχεδιάζει και υλοποιεί η μάρκα για τη στήριξη της οικονομίας και της κοινωνίας τόσο στο ευρύτερο επίπεδο της χώρας όσο και της τοπικής κοινωνίας που δραστηριοποιείται.

Η διάκριση στα Famous Brands προκύπτει, κάθε χρόνο, από ανεξάρτητη έρευνα, στην οποία οι ίδιοι οι καταναλωτές καλούνται να αναδείξουν αυθόρμητα (χωρίς λίστα) τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε 42 προϊοντικές κατηγορίες. Παρόλο που που στην πράξη όλες οι μάρκες που βραβεύτηκαν έχουν προγράμματα csr και μερικές από αυτές έχουν βραβευτεί από επίσημους  φορείς – ελληνικούς & διεθνείς – για πετυχημένες Ενέργειες Κοινωνικής Ευθύνης, ο χώρος του retail περισσότερο συνειδητά αναγνωρίζει τη συμβολή του πυλώνα αυτού στη διαμόρφωση καλής φήμης.

Όπως χαρακτηριστικά σχολιάζει η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO της Hill + Knowlton Strategies:  «Αξίζει να σχολιαστεί ότι παγκοσμίως οι εταιρίες ‘κερδίζουν’ στο λεγόμενο Experience Economy. Παρόλο την κρίση στην ελληνική οικονομία πιστεύουμε ότι οι μάρκες στο λιανεμπόριο θα πρέπει να πρωτοστατούν στον τομέα unique customer experiences κατά τη διάρκεια του customer purchasing journey που περιλαμβάνει searching στο σπίτι μέσω ίντερνετ (sites, social media, forums, κτλ.), επίσκεψη στο κατάστημα και after sales service.»

«Ζούμε στην νέα διαδραστική εποχή όπου όλα αλλάζουν, ξεκινώντας από τον ίδιο τον καταναλωτή - πελάτη. Το marketing καλείται να πλοηγηθεί επιτυχώς στο νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον του Reputation Economy,όπου το νέο νόμισμα είναι η Εμπιστοσύνη» επεσήμανε η κ. Κωνσταντινίδη.

Τα φετινά αποτελέσματα από την ψηφοφορία κοινού αποτυπώνουν τον τρόπο που οι νέες αυτές τάσεις επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε σχέση με τα brands της κατηγορίας Καταστημάτων Ηλεκτρικών/Ηλεκτρονικών Ειδών. Πάντα στην πρώτη θέση, η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ξεκινώντας με score 50%  το 2008 στην τελευταία μέτρηση φθάνει το 71%, με το υψηλότερο score της να αγγίζει το 75%  (2016). Η Media Markt παραμένει στην 2η θέση από το 2013, το score της ωστόσο έχει υποστεί απώλειες, από 64% το 2015 & 2016 στο 49% το 2017 (- 15 μονάδες). Η Public αποτελεί τον new comer του κάδου, καταλαμβάνοντας την 3η σε φήμη μάρκα με score 20%.  Σε απόσταση αναπνοής – μόλις 1 μονάδα διαφορά - το Πλαίσιο κατέχει το 4ο υψηλότερο score φήμης στην κατηγορία.