To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Focus Bari-Optimal: Φέρνουν ένα πολύτιμο εργαλείο Neuromarketing στην υπηρεσία της Έρευνας Αγοράς

Focus Bari-Optimal: Φέρνουν ένα πολύτιμο εργαλείο Neuromarketing  στην υπηρεσία της Έρευνας Αγοράς
Ένα συναρπαστικό νέο πεδίο γνώσης και δυνατοτήτων για τους τομείς του Marketing και των Ερευνών Αγοράς ανοίγει η προσθήκη του συνδυασμού μεθοδολογίας της Νευροεπιστήμης και του Μάρκετινγκ (Neuromarketing), που φέρνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα η Focus Bari και η Optimal.

Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας τους, που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στις 8 Νοεμβρίου 2022 στο Ίδρυμα Θεοχαράκη, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν το λανσάρισμα της Neuromizer,  με την χρήση του πρώτου Neuromarketing Lab στην Ελλάδα με επικεφαλής τον κορυφαίο επιστήμονα Δρ. Νικόλαο Δημητριάδη, Head of Neuro Consulting Services της Optimal.


Το Neuromarketing αποτελεί μία αναδυόμενη τάση διεθνώς στον τομέα του Μάρκετινγκ. Όπως αποτυπώνεται και στην ονομασία του, δανείζεται εργαλεία και μεθοδολογία από τη Νευροεπιστήμη και την Ψυχολογία ανιχνεύοντας και καταγράφοντας την διαδικασία λήψης αποφάσεων και αποκωδικοποιώντας τις υποσυνείδητες αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών.  


Οι πρώτες έρευνες ξεκίνησαν την δεκαετία του 90, και το 2004, όταν δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το γνωστό πείραμα “Pepsi Challenge", τράβηξε την προσοχή μεγάλων brands και διαφημιζόμενων πάνω στις δυνατότητες του Neuromarketing.  Έκτοτε χρησιμοποιείται από τα Τμήματα Marketing μεγάλων πολυεθνικών, ενώ η Mars Wringley έχει δημιουργήσει και θέση Ειδικού Νευροεπιστήμονα στο Τμήμα Marketing.


H αποτελεσματικότητα του πιστοποιείται από ακαδημαϊκές έρευνες που καταδεικνύουν ότι μπορεί συνδυαστικά με τα παραδοσιακά εργαλεία ερευνών να προβλέψει σε ποσοστό 84% τις επιτυχείς πωλήσεις. Οι εφαρμογές του είναι άπειρες, όπως και οι δυνατότητες του εγκεφάλου να αντιδρά σε ερεθίσματα και μπορεί να έχει εφαρμογή στη Διαφήμιση, στο Λιανεμπόριο, στην αναβάθμιση του Customer Journey στα καταστήματα, στα λανσαρίσματα και στο σχεδιασμό νέων προϊόντων από τα Τμήματα R&D, καθώς επίσης και στη δημιουργία αισθητικών και βιωματικών εμπειριών για τους πελάτες.


Ο δρ. Νικόλαος Δημητριάδης είναι πιστοποιημένος NeuroMarketer, βραβευμένος επαγγελματίας επικοινωνιών, εκπαιδευτικός και σύμβουλος. Έχει μελετήσει σχεδόν 8.000 εγκεφάλους σε πάνω από 15 χώρες για 250+ projects που καλύπτουν όλο το φάσμα του marketing και προϊσταται του πρώτου Neuromarketing Lab στην Ελλάδα, που λειτουργεί στην Optimal από το 2018, με προσωπικό 4 νευροεπιστήμονες.   Είναι ο συγγραφέας των βιβλίων “Neuroscience for Leaders: “A Brain Adaptive Leadership Approach” και “Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools”.


Στο event λανσαρίσματος της Neuromizer, ο δρ. Νικόλαος Δημητριάδης παρουσίασε τα βασικά χαρακτηριστικά και εφαρμογές της Neuromizer, ενώ εκπρόσωποι μεγάλων πολυεθνικών οργανισμών μοιράστηκαν με το ακροατήριο την έξοχη εμπειρία τους από σχετικά ερευνητικά projects.


Η κ. Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari, τόνισε: «Ζούμε μία περίοδο μεγάλων αλλαγών οικονομικών, κοινωνικών, πολιτικών, τεχνολογικών. Η έρευνα είναι μία πολύτιμη πυξίδα που πάντα μας δείχνει το δρόμο σε θολά νερά. Με την προσθήκη του Neuromarketing μπορούμε να δούμε καθαρά πλέον ένα μέχρι πρότινος αχαρτογράφητο τοπίο: το υποσυνείδητο του καταναλωτή. Σήμερα ξεκινάμε μαζί με την Optimal μία συναρπαστική εξερεύνηση με εγγυημένο προορισμό την επιτυχία».


Από την πλευρά του ο κ. Αλέξης Δούκας, CEO της Optimal ανέφερε: «Η πρωτοπορία σε σχέση με τη διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα και η καινοτομία σε επίπεδο μεθοδολογίας, εργαλείων και προσέγγισης είναι στοιχεία που διαφοροποιούν την Optimal σε σχέση με τον ανταγωνισμό της. Σε αυτό το πλαίσιο, είμαστε βέβαιοι ότι η ενσωμάτωση του Neuromarketing στις υπηρεσίες έρευνας της Focus Bari είναι μία επαναστατική υπηρεσία για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, που θα επιφέρει προστιθέμενη αξία και αποτελέσματα σε οργανισμούς και μάρκες».
TAGS: Focus Bari