To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Group M: Στο 4,3% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Group M: Στο 4,3% η αύξηση της δαπάνης το 2018
Η Group M, ο media investment βραχίονας του WPP, προβλέπει αύξηση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατά 4,3% το 2018, όπως επίσης και το γεγονός πως Google και Facebook θα ενισχύσουν τη θέση τους στην ψηφιακή διαφήμιση.

Η αναμενόμενη αύξηση της δαπάνης κατά 23 δισεκατομμύρια δολάρια την επόμενη χρονιά, θα φέρει τη συνολική δαπάνη στα 558 δισεκατομμύρια και θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο την προβλεπόμενη ανάπτυξη 3,1% της φετινής χρονιάς.

Η περισσότερο αισιόδοξη ματιά για το επόμενο έτος, βασίζεται στον συνδυασμό της αύξησης του παγκόσμιου ΑΕΠ με τη βελτίωση της καταναλωτικής ζήτησης. Ωστόσο, κρύβει και ρίσκα, όπως η χαμηλή παραγωγικότητα και το φάσμα των υπερβολικών χρεών, που μπορούν να επηρεάσουν την ανάπτυξη.

Έξι χώρες αναμένεται να οδηγήσουν το 68% της ανάπτυξης την επόμενη χρονιά, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Αργεντινή, η Ιαπωνία, η Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Μάλιστα, οι ΗΠΑ συνεισφέρουν το μεγαλύτερο ποσό ανάπτυξης (επιπλέον 6,3 δισ. δολάρια), ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο έχει τη χαμηλότερη συνεισφορά (1,2 δισ. δολάρια).

Στο μεταξύ, η παγκόσμια digital επένδυση αναμένεται να αυξηθεί κατά 11,5% το 2017 και 11,3% την επόμενη χρονιά, με τα Google και Facebook να κυριαρχούν στον τομέα.

Μάλιστα, η Group M πιστεύει πως οι δυο εταιρείες θα συγκεντρώσουν το 84% του συνόλου της ψηφιακής επένδυσης το 2017, με την αγορά της Κίνας να μην υπολογίζεται. Από εκεί και πέρα, η τηλεοπτική επένδυση θα αυξηθεί κατά 0,4% το 2017 και 2,2% το 2018.
TAGS: GroupM