To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Mastercard αναδεικνύει τη στροφή των Ευρωπαίων προς τις εμπειρίες

Η Mastercard αναδεικνύει τη στροφή των Ευρωπαίων προς τις εμπειρίες

Οι Ευρωπαίοι αναθεωρούν τις προτεραιότητές τους, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον τους από τα υλικά αγαθά στις εμπειρίες που έχουν ουσία και συναισθηματική αξία. Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του Mastercard Economics Institute, σχεδόν το 70% δηλώνει ότι φέτος σκοπεύει να επενδύσει σε στιγμές με νόημα – σηματοδοτώντας μια νέα προσέγγιση στην έννοια της “bucket list”.

Καθώς το καλοκαίρι κορυφώνεται και οι κλασικοί στόχοι – όπως τα πολυτελή ταξίδια ή οι extreme δραστηριότητες – εξακολουθούν να έχουν τη γοητεία τους, αυτό που φαίνεται να μετράει πραγματικά είναι οι πιο ουσιαστικές, καθημερινές εμπειρίες. Αυτές που ζούμε κοντά στο σπίτι, συχνά αυθόρμητα, και τελικά αποτυπώνονται στη μνήμη μας πιο έντονα.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Experience Economy, η Mastercard προτείνει πέντε απλούς τρόπους για να μετατρέψουμε ακόμη και τις πιο μικρές στιγμές σε πολύτιμες εμπειρίες.

1. Σχεδιασμός με πρόθεση

Οι αξέχαστες εμπειρίες ξεκινούν συνήθως με το σωστό προγραμματισμό. Ένα reminder για μια συναυλία ή μια κράτηση σε ένα εστιατόριο που θέλαμε καιρό να επισκεφτούμε, αρκούν για να επιτρέψουν σε κάποιον να απολαύσει τη στιγμή χωρίς το άγχος της τελευταίας στιγμής. Δεν είναι ζήτημα τελειότητας αλλά πρόθεσης και σωστής οργάνωσης.

2. Η αξία του «μαζί»

Η ποιότητα μιας εμπειρίας καθορίζεται συχνά από τους ανθρώπους που την πλαισιώνουν. Είτε πρόκειται για ένα ταξίδι με φίλους είτε για ένα οικογενειακό βράδυ, το «μαζί» ενισχύει τη συναισθηματική αξία της στιγμής. Σύμφωνα με την έρευνα της Mastercard, οι κοινές εμπειρίες αποτελούν βασικό παράγοντα στη διαμόρφωση της bucket list των Ευρωπαίων – από ένα μαγείρεμα με παρέα μέχρι μια πεζοπορία στη φύση, το μοίρασμα της εμπειρίας και η ανθρώπινη σύνδεση κάνουν τη διαφορά.

3. Τοπικές εμπειρίες με μεγάλη αξία

Δεν χρειάζεται να ταξιδέψει κανείς μακριά για να ζήσει κάτι καινούργιο. Σύμφωνα με την έρευνα της Mastercard, το 59% των Ευρωπαίων δηλώνει ότι προτιμά να ανακαλύπτει νέες εμπειρίες κοντά στο σπίτι του. Από ένα τοπικό φεστιβάλ ή μια ανεξάρτητη γκαλερί, μέχρι έναν περίπατο σε καινούρια διαδρομή, οι πιο ουσιαστικές στιγμές βρίσκονται πολλές φορές εκεί όπου δεν τις περιμένει κανείς.

4. Καταγραφή στιγμών

Μια φωτογραφία, μια φράση ή  μια σκέψη σημειωμένη πρόχειρα αποτελούν μικρές καταγραφές, που όσο απλές κι αν φαίνονται, αποκτούν με τον καιρό μεγάλο συναισθηματικό βάρος. Είναι αυτές που μας βοηθούν να κρατήσουμε τις στιγμές ζωντανές και να τις μετατρέψουμε σε αναμνήσεις.

5. Αλλαγή οπτικής στην καθημερινότητα

Το 36% των Ευρωπαίων δηλώνει ότι αναζητά εμπειρίες που τους προσφέρουν μια νέα οπτική στον κόσμο γύρω τους. Είτε πρόκειται για μια επίσκεψη σε μια λιγότερο γνωστή γειτονιά, μια στάση σε ένα τοπικό street market ή τη συμμετοχή σε ένα πολιτιστικό δρώμενο πέρα από τα συνηθισμένα, η ουσία βρίσκεται συχνά στο πώς επιλέγει κανείς να δει το οικείο. Μικρές αλλαγές οπτικής μπορούν να μεταμορφώσουν την καθημερινότητα σε εμπειρία.

Για όσους αναζητούν έμπνευση, η Mastercard προτείνει το Priceless.com – την παγκόσμια πλατφόρμα της, γεμάτη αυθεντικές εμπειρίες, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Από εργαστήρια κεραμικής και γευσιγνωσίες, μέχρι διαδρομές στην πόλη ή ιδιαίτερες στιγμές που ξεχωρίζουν, το Priceless.com είναι το ιδανικό σημείο εκκίνησης για κάθε προσωπική ανακάλυψη.

TAGS: MasterCard