To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB: Χρονιά ρεκόρ το 2017 για τη ψηφιακή διαφήμιση στις ΗΠΑ

IAB: Χρονιά ρεκόρ το 2017 για τη ψηφιακή διαφήμιση στις ΗΠΑ
Άλλη μια χρονιά ρεκόρ για την ψηφιακή διαφήμιση ήταν το 2017 στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς παρουσίασε αύξηση 21% σε σχέση με το 2016 και έφτασε στα 88 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία έκθεσης που πραγματοποίησε η PwC και παρουσίασε το Interactive Advertising Bureau (ΙΑΒ).

Το mobile συγκέντρωσε την πλειοψηφία των δολαρίων που ξοδεύτηκαν (57%), φτάνοντας στα 50 δισεκατομμύρια δολάρια από τα 36,6 δισεκατομμύρια που είχαν καταγραφεί το 2016.

Το mobile video συγκέντρωσε 6,7 δισεκατομμύρια δολάρια την περσινή χρονιά, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 54% και αφήνοντας πίσω για πρώτη φορά το desktop video (5,2 δισ. δολάρια). Συνολικά, το format video παρουσίασε αύξηση 33% από την προηγούμενη χρονιά.

Ανοδικά κινήθηκε και το social με άνοδο 36%, στα 22 δισ. δολάρια, ενώ 40,6 δισ. δολάρια συγκέντρωσε το search advertising με αύξηση 18%.

Σημειώνεται πως οι Google και Facebook δεν παρείχαν στοιχεία στο IAB και παραμένει ασαφές η συνεισφορά τους στο σύνολο των 88 δισ. δολαρίων του 2017. Ωστόσο, το IAB επισημαίνει πως 10 κορυφαίες εταιρείες συνεισέφεραν άνω του 74% στο σύνολο της ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης του 2017 στις ΗΠΑ.    
TAGS: IAB