To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB Europe: Στα 48 δισ. ευρώ η Ψηφιακή Διαφήμιση το 2017

IAB Europe: Στα 48 δισ. ευρώ η Ψηφιακή Διαφήμιση το 2017
Το IAB Europe, σε συνεργασία με την IHS Markit, δημοσίευσε την έκθεση AdEx Benchmark 2017 - τον οριστικό οδηγό για την κατάσταση της ευρωπαϊκής αγοράς ψηφιακής διαφήμισης. 

Η έκθεση, που βρίσκεται στο δωδέκατο έτος της, αποκαλύπτει τα ορόσημα που συμβάλλουν στην αξία αγοράς του φετινού έτους, ύψους 48 δισ. ευρώ, και στην όγδοη διαδοχική χρονιά διψήφιας ανάπτυξης (+13,2% σε σύγκριση με τα 42,5 δισ. ευρώ του 2016).
 
Η έκθεση παρέχει μια συνολική προοπτική των δαπανών για ψηφιακή διαφήμιση σε όλη την Ευρώπη, η οποία είναι απαραίτητη για τη συγκριτική αξιολόγηση των τάσεων της ανάπτυξης της αγοράς, του ολοένα και πιο πανευρωπαϊκού χαρακτήρα των επενδύσεων στην ψηφιακή διαφήμιση και του ρόλου της ευρωπαϊκής ψηφιακής οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
 
Η έκθεση βασίζεται σε μελέτη είκοσι επτά αγορών στην Ευρώπη. Είκοσι από αυτές παρουσίασαν διψήφια αύξηση. Ο πυρήνας αυτής της ανάπτυξης είναι το mobile, εκεί που όλες οι αγορές παρουσίασαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Για πρώτη φορά, η έκθεση περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με τις δαπάνες social διαφήμισης και χωρίζει το βίντεο σε in-stream και out-stream, αποκαλύπτοντας ότι τo βίντεο και τo social αποτελούν βασικούς οδηγούς ανάπτυξης που υποστηρίζονται από τη δημιουργική καινοτομία, η οποία επιτρέπει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των μορφών διαφήμισης στο media περιεχόμενο.
 
Top 10 - Ετήσια Αύξηση

Λευκορωσία - 33,9%
Σερβία - 23,7%
Ρωσία - 21,9%
Τσεχική Δημοκρατία - 18,7%
Σλοβενία ​​- 18,4%
Σουηδία - 18,4%
Ουγγαρία - 16,7%
Νορβηγία - 16,6%
Ρουμανία - 16,1%
Τουρκία - 15,6%


 
Top 10 - Mobile Ανάπτυξη

Λευκορωσία - 146,8%
Τσεχική Δημοκρατία - 96,5%
Σερβία - 84,3%
Τουρκία - 82,2%
Ρωσία - 52,1%
Σλοβακία - 51,9%
Κροατία - 45,4%
Βουλγαρία - 41,1%
Σουηδία - 39,9%
Ιταλία - 39,2%

TAGS: IAB Europe