ΣΥΡΙΖΑ: Παρουσιάστηκε το νέο σήμα του κόμματος
O Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρας, παρουσίασε το νέο σήμα του κόμματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρας, παρουσίασε το νέο σήμα του κόμματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Red Design Consultants επανασχεδίασε και επανατοποθέτησε τη σειρά snack φυσικών ξηρών καρπών και παστελιών της Tasty Foods, που πλέον ονομάζεται Tasty NAT NUT
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο spec για υπηρεσίες καταγραφής διαφημιστικής δαπάνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mετασχηματίζει το λογότυπο της, «σήμα κατατεθέν» της εταιρείας για περισσότερo από 30 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H amuse ανέλαβε και σχεδίασε μετά από διεθνή διαγωνισμό το νέο branding του πολυεθνικού οργανισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με προϋπολογισμό ύψους 47 χιλιάδων ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Food For Thought ανέλαβε τον σχεδιασμό της εμπορικής εικόνας για την νέα σειρά MOOVEAT Oat Crunchy Sandwich
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διαδικασία είναι ανοιχτή στο κοινό και προβλέπει χρηματικά βραβεία για τις τρείς προτάσεις που θα προτιμηθούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαμόρφωση νέας αισθητικής ταυτότητας για τα τέσσερα κανάλια (EΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3,EΡΤSports)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγες ακόμη ημέρες έχουν στην διάθεση τους για την υποβολή προσφορών όσοι ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό των 390.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Πολιτικής Περιβάλλοντος που υλοποιεί η εταιρεία EURIMAC A.E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Orange advertising υπογράφει το όνομα, το λογότυπο και τη συνολική ταυτότητα μιας σειράς συσκευασιών για χονδρική και λιανική χρήση του νέου brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory