
Visa: Συνεργασία με την Αννούσα Μελά
Η Visa περνά στο χώρο του στυλ και της μόδας και προχωρά σε μία συνεργασία με την Αννούσα Μελά, μία από τις πιο γνωστές fashion bloggers της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Visa περνά στο χώρο του στυλ και της μόδας και προχωρά σε μία συνεργασία με την Αννούσα Μελά, μία από τις πιο γνωστές fashion bloggers της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέα εικόνα, λογότυπο και συσκευασίες έκανε την εμφάνισή της η Ηβη στα ράφια των supermarkets.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γιουβέντους παρουσίασε το νέο της λογότυπο για το οποίο, όπως δήλωσε ο Αντρέα Ανιέλι, χρειάστηκε ένας χρόνος για να δημιουργηθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απόκτηση του 100% των μετοχών της CALDERDALE Trading Ltd, μητρικής εταιρείας της Backyard Design ΙΚΕ, ανακοίνωσε η εταιρεία Κορρές ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Red design consultants για 2η συνεχόμενη φορά στο Παρίσι, με τη δημιουργία του εκθεσιακού περιπτέρου της PALIRRIA στη διεθνή έκθεση SIAL 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, απέσπασε δύο βραβεία στο διαγωνισμό Red Dot Design Award 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας διοργανώνει σειρά εξειδικευμένων Σεμιναρίων με θέμα «Προστασία των design: Ο δρόμος για την αγορά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Designathon ετοιμάζεται να υποδεχτεί για 3η συνεχή χρονιά τα νέα ταλέντα του design, στους χώρους του επιχειρηματικού φορέα Found.ation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ υπεύθυνος του τμήματος Graphic Design στο Deree, Michael David Ochs μιλά στο advertising.gr για τα πλεονεκτήματα του προγράμματος σπουδών που προσφέρει το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, σε έναν τομέα που διαρκώς κερδίζει έδαφος στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο design με έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία design & branding αναλαμβάνει το product branding για νέα προϊόντα της εταιρείας αναψυκτικών σε διεθνείς αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH SOLID σχεδίασε τη συσκευασία της επετειακής γεύσης «Ξυλάκι όπως παλιά», που κυκλοφόρησε η ΕΒΓΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory