To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έλια Ηλιάδη: Η εµπειρία των virtual events είναι Plus

Έλια Ηλιάδη: Η εµπειρία των virtual events είναι Plus

Έλια Ηλιάδη, Sales & Marketing Manager της Event Plus, γράφει στο adbusiness για τις προκλήσεις και τα νέα δεδοµένα που δηµιούργησε η κρίση της πανδηµίας, την καινούργια εποχή των digital και virtual events και τον τρόπο µε τον οποίο’ η εταιρεία έχει κατορθώσει να ανταποκριθεί πλήρως στις νέες ανάγκες.

2020: Mια διαφορετική χρονιά

Πόσο αλήθεια. Το 2020 ήταν διαφορετικό και απρόβλεπτο για το χώρο των events & συνεδρίων και όχι µόνο. H χρονιά ξεκίνησε µε µία εκπληκτική ώθηση από το 2019. To 2020 φαινόταν να είναι πολλά υποσχόµενο. Οι δύο πρώτοι µήνες επισφράγισαν αυτές τις προβλέψεις. Ξαφνικά, κάτι άλλαξε στον πλανήτη και φρενάραµε απότοµα. Κανένας δεν το περίµενε και κανένας δεν µπορούσε να το προβλέψει, ήµασταν όλοι απροετοίµαστοι και ξαφνιασµένοι. Τι είναι αυτό, πόσο θα κρατήσει, τι πρέπει να κάνουµε… Ερωτήσεις που ήταν προσωπικές, κοινωνικές και σαφώς επαγγελµατικές. Eκτός από την αγωνία που έφερε η πανδηµία για την υγεία και την ασφάλειά µας, έφερε και µία επιπλέον αγωνία. Πώς θα αντιµετωπίσουµε την πανδηµία και επαγγελµατικά.


Τα πρώτα βήµατα και οι δυσκολίες

Πρέπει να οµολογήσω ότι οι δυσκολίες ήταν πολλές. Αρχικά έπρεπε πρώτα εµείς ως εταιρεία να προσαρµοστούµε στον καινούργιο τρόπο εργασίας. Το work from home ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφάλεια όλων των εργαζοµένων µας. Η νέα αυτή συνθήκη, σε έναν τοµέα που η δουλειά είναι συλλογική, ήταν από µόνη της µεγάλη αλλαγή. Η αµέσως επόµενη πρόκληση ήταν ότι πολύ γρήγορα αντιληφθήκαµε τη δουλειά µας να αλλάζει. ∆εν ήταν αρκετό πια να γνωρίζουµε από παραγωγή, να δηµιουργούµε το concept, να προτείνουµε το σωστό venue για τη διεξαγωγή µιας διοργάνωσης, να επιλέγουµε τις κατάλληλες δραστηριότητες team building, την κατάλληλη καλλιτεχνική ιδέα, το κατάλληλο µενού… Αντιληφθήκαµε πολύ γρήγορα ότι έπρεπε να αναπτύξουµε καινούργια skills και να προσαρµόσουµε το DNA µας. Να πατήσουµε γερά στην εµπειρία µας και να χτίσουµε πάνω στις νέες τεχνολογίες. Λαµβάνοντας υπόψη ότι η ανάγκη για επικοινωνία ήταν µεγαλύτερη από ποτέ και η χρήση της τεχνολογίας µονόδροµος, επικεντρώσαµε τις δυνάµεις µας να βρούµε τις σωστές λύσεις. Εξερευνήσαµε τα νέα εργαλεία που µπήκαν στη ζωή µας, αλλά και ερευνήσαµε σε βάθος τις τεχνολογίες αυτές που µπορούν να προσδώσουν προστιθέµενη αξία σε αυτή την επικοινωνία. 

Τα νέα χαρακτηριστικά

Είναι απαραίτητο να εκπαιδευτεί ο καθένας από εµάς στις νέες τεχνολογίες. Να µπορείς να προτείνεις στον εκάστοτε πελάτη ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να προσεγγίσει το κοινό του, µε ποιον τρόπο µπορεί να δηµιουργήσει διάδραση, πώς να προσελκύσει το ενδιαφέρον των συµµετεχόντων, πώς να προβάλει ένα νέο προϊόν, πώς να στηρίξει ένα concept, πώς να περάσει τα µηνύµατα που θέλει, πώς να επικοινωνήσει µε τους συναδέλφους. Οι λέξεις virtual, green studio, streaming, broadcast, scanning, augmented reality, product digitilization, product configurator, 360 tours, digital teambuilding και πολλές ακόµα, ήρθαν στη ζωή µας και ήρθαν για να µείνουν. Tώρα δεν επιλέγουµε το venue, αλλά το καλύτερο µέσο επικοινωνίας. ∆εν δηµιουργούµε σκηνικά, αλλά διαδικτυακούς χώρους φιλοξενίας. ∆εν µπορούµε να ξεναγηθούµε σε ένα χώρο µε φυσική παρουσία, αλλά µπορούµε να δηµιουργήσουµε µία 360ο virtual εµπειρία. Οι υπηρεσίες που παράγουµε καλύπτουν ακριβώς τις ίδιες ανάγκες όπως και πριν, αλλά ο τρόπος έχει αλλάξει δοµικά.

150 events σε λιγότερο από ένα χρόνο είναι επιτυχία

Η είσοδός µας στο χώρο του digital ήταν πολύ γρήγορη, ήδη από τον Απρίλιο του 2020. Χρησιµοποιήσαµε αρχικά τα γνωστά πλέον σε όλους green studios, συνεχίσαµε φτιάχνοντας studio µέσα στο χώρο των εταιρειών και κάναµε τη διαφορά µε την ευελιξία που µας διακρίνει και βρήκαµε πολύ γρήγορα εναλλακτικούς τρόπους να συνδυάσουµε τις νέες τεχνολογίες και να δηµιουργήσουµε τη µέγιστη εµπειρία διάδρασης. Η αλήθεια είναι ότι οι ανάγκες των πελατών ήταν αυτές που δηµιούργησαν το µονοπάτι. Είµαστε ευγνώµονες για την εµπιστοσύνη που µας έδειξε η αγορά και για τη δυνατότητα που είχαµε να δουλέψουµε µε εταιρείες που είχαν όραµα και πάθος, όπως οι Adidas, Kaizen, L’Oréal, Metlife, Παπαστράτος, Sanofi, Mondelēz, Johnson & Johnson, Royal Canin, Coca-Cola, Ucb, Microsoft, Astra Zeneca και πολλές ακόµα.


Τελικά ένα virtual event µπορεί να είναι το ίδιο αποτελεσµατικό µε ένα physical;

Μπορώ να πω µε σιγουριά ότι ποτέ δεν ήµασταν τόσο µακριά και τόσο κοντά. Μια νέα εποχή έχει ξεκινήσει. Η εµπειρία που έχουµε εδραιώσει ως εταιρεία, καθώς και η συνεχής εξέλιξη, δηµιουργούν µια εντελώς διαφορετική πραγµατικότητα. Η εµπειρία των virtual events δεν είναι ούτε στατική ούτε µονοδιάστατη, αλλά είναι Plus και µπορεί να έχει ταυτόσηµο αποτέλεσµα για τον πελάτη. Mε τη σωστή χρήση των τεχνολογιών επιτυγχάνουµε engagement των συµµετεχόντων που ξεπερνά τις προσδοκίες. Χαρακτηριστικό παράδειγµα το τελευταίο event της Sanofi, όπου οι αριθµοί δεν µίλησαν απλώς, αλλά φώναξαν, µε τους συµµετέχοντες να παραµένουν στον διαδικτυακό χώρο και να διαδρούν ακόµα και µετά τη λήξη του live streaming. Ακόµα και όταν η πανδηµία θα είναι παρελθόν, αρκετά πράγµατα θα µείνουν και θα δηµιουργηθεί ένα υβριδικό µοντέλο που θα φέρνει ανθρώπους κοντά.  Άλλους διά ζώσης και άλλους ψηφιακά. Οι χρήστες έχουν ανοίξει τα σπίτια τους, εκτίθενται µε την πιο ανθρώπινη πλευρά τους και αλληλοεπιδρούν αποτελεσµατικά και µε ουσία. ∆εν θα έκανα λοιπόν σύγκριση. Το πώς µπορείς να ανταποκριθείς αποτελεσµατικά στις εκάστοτε ανάγκες θα είναι ο καθοριστικός παράγοντας που θα υποδεικνύει τον τρόπο και θα κρίνει την επιτυχία!

TAGS: Event Plus