To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έρχεται το "Game Changer"

Έρχεται το "Game Changer"
Το πρώτο της συνέδριο διοργανώνει η 24MEDIA στις 18 Απριλίου σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας Symeon G. Tsomokos και την επικοινωνιακή στήριξη της Direction Business Network.

Θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Hilton Athens, με τίτλο “Game Changer in Sports” και θα έχει θέμα τον αθλητισμό και την business & marketing πλευρά του. Η Ελένη Χατζημήτσου, Director of Group Business Development της 24MEDIA, μας δίνει τις λεπτομέρειες.

adb: Ποιος είναι ο στόχος για το συνέδριο με τίτλο “Game Changer”; Με ποια θέματα θα ασχοληθεί και τι θα θέλατε ιδανικά να κατορθώσει;

Ε.Χ.:
Ο κύριος στόχος και το όραμα της 24MEDIA για το συνέδριο “Game Changer” είναι να εδραιωθεί ως η κορυφαία ετήσια διοργάνωση, στην οποία θα συμμετέχουν high end ομιλητές και επαγγελματίες του εκάστοτε κλάδου. Ο τίτλος “Game Changer” λειτουργεί ως mother brand και δίνει ουσιαστικά την τοποθέτηση της εταιρείας για το εκάστοτε συνέδριο. Το πρώτο με τίτλο “Game Changer in Sports” θα πραγματοποιηθεί στις 18 Απριλίου στο “Hilton Athens”. Στόχος μας είναι όλοι οι συμμετέχοντες να εμπνευστούν από τις ομιλίες που θα ακουστούν στο πλαίσιο του συνεδρίου και να αποκομίσουν καινούργιες ιδέες προς υλοποίηση, ο καθένας στον τομέα που δραστηριοποιείται, καθώς επίσης και να δημιουργηθεί το σχετικό networking μεταξύ τους. Τα θέματα που θα αναπτυχθούν σε διάφορα πάνελ με καλεσμένους ανώτατα στελέχη της αθλητικής αγοράς καθώς και καταξιωμένους αθλητές, είναι τα παρακάτω:
• The Future of the game: Η εξέλιξη, οι αρχές και οι κανόνες για τη βελτίωση του παιχνιδιού. Ο ρόλος της τακτικής, η αξία της βασικής εκπαίδευσης και η κουλτούρα που ορίζει και καθορίζει τον επαγγελματικό αθλητισμό.
• All About the Fans: Η συμπεριφορά των φιλάθλων προς τις ομάδες και η σχέση των ομάδων με τους φιλάθλους, το άνοιγμα σε νέες αγορές, η δημιουργία καινούργιων φίλαθλων και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη για το καλό του αθλητισμού.
• Towards stronger brands: Οι αλλαγές στη βιομηχανία του αθλητισμού, η έννοια του sports marketing και η στρατηγική για μεγαλύτερα και premium brands.
• Transforming sports with technology: Οι ευκαιρίες στην ψηφιακή εποχή, οι νέες πλατφόρμες και κανάλια επικοινωνίας με τους φιλάθλους και ο ρόλος του data analysis.
• Sport Βusiness & Finance: Τα οικονομικά μοντέλα, οι επιλογές στην εμπορική πολιτική, η υγιής ανάπτυξη των ομάδων/εταιρειών και η οικονομική κρίση στο χώρο του αθλητισμού.

adb: Ποιοι είναι οι επιβεβαιωμένοι, μέχρι στιγμής, ομιλητές που θα συμμετάσχουν;

Ε.Χ.:
Όλοι οι ομιλητές είναι διακεκριμένοι επαγγελματίες από το χώρο του Αθλητισμού ή διαφόρων άλλων κλάδων που συνδέονται με αυτόν του αθλητισμού. Τη δεδομένη χρονική στιγμή της συνέντευξης, ανακοινώσιμοι κεντρικοί ομιλητές είναι οι: ο Σταύρος Κοντονής, Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Jordi Bertomeu Orteu, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague, καθώς και ο Jesus Bueno Pascual, Αντιπρόεδρος Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής του NBA. Τη λίστα των ομιλητών συμπληρώνουν με αλφαβητική σειρά: ο Μάκης Ασημακόπουλος, Ph.D., Γενικός Διευθυντής Μαραθωνίου Αθήνας, o Αλέξανδρος Γεροντικός, Country Manager Greece της Sportradar, o Γιάννης Γιαννουρής, πρώην προπονητής της Εθνικής Ομάδας Πόλο Ανδρών, ο Γιάννης Ζαρώτης, Ψυχολόγος - Αθλητικός Ψυχολόγος, o Περικλής Ιακωβάκης, πρωταθλητής στίβου και όγδοος ολυμπιονίκης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, ο Μιχάλης Κατσίμπρας, προπονητής PRO UEFA, ο Θωμάς Κολοκυθάς, Managing Director της Digitribe Mediahouse, ο Μιχάλης Λάιος, Εμπορικός Διευθυντής ΠΑΕ ΟΣΦΠ, ο Γιώργος Μαυρωτάς, Βουλευτής στο Ποτάμι, o Δημήτρης Μιχαλάκης, Επικεφαλής της OTE TV, η Μαριέλα Νησιωτάκη, Performance Analyst της Swansea City AFC, ο Γιάννης Πανούσης, Καθηγητής Εγκληματολογίας ΕΚΠΑ, ο Λεωνίδας Παπαβασιλάκης, Εμπορικός Διευθυντής της ΚΑΕ ΑΕΚ, ο Γιάννης Σορώτος, Creative Director, The Newtons Laboratory, ο Γιάννης Σπανουδάκης, μέλος Δ.Σ. του Stoiximan, ο Παναγιώτης Τριαντόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και ο Γιάννης Φαρφαρέλης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΠΟ. Πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν και οι τελευταίοι ομιλητές.

adb: Σε ποιους απευθύνεται το συνέδριο; Τι μπορούν να αποκομίσουν από τη συμμετοχή τους;

Ε.Χ.:
Το συνέδριο απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να εισέλθουν στο χώρο του αθλητισμού και να «εμπνευστούν», κάτι που θα τους βοηθήσει να εξελιχτούν περαιτέρω σε αυτόν τον κλάδο. Mε τυχαία σειρά, λοιπόν, το συνέδριο απευθύνεται σε όσους ασχολούνται επαγγελματικά με το χώρο του αθλητισμού, διαφημιστικές εταιρείες και χορηγούς, marketing specialists, αθλητές, διοικητικά στελέχη ομάδων και ομοσπονδιών, στελέχη από το χώρο των media και της διαφήμισης, καθώς και σε όλους εκείνους που αν και δεν είναι εντός του εν λόγω κλάδου, επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να μυηθούν σε επιτυχημένα case studies.

adb: Ποιες είναι οι σχετικές τάσεις που παρατηρούνται σε παγκόσμιο επίπεδο και αναμένεται να μας απασχολήσουν άμεσα στην Ελλάδα;

Ε.Χ.:
Οι δύο πρώτες θεματικές ενότητες του συνεδρίου βασίζονται στους πιο έντονους
προβληματισμούς που έχουμε σήμερα στη χώρα μας, την κουλτούρα μας και τη συμπεριφορά των φιλάθλων στα γήπεδα. Αναγνωρίζοντας το μέγιστο αυτό πρόβλημα, τόσο στη χώρα μας όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μια διαφορετική διάσταση σχετικά με την ελληνική αθλητική παιδεία, το τι μας διδάσκουν από μικρούς, καθώς και να διερευνήσουμε τρόπους αντιμετώπισης διαφόρων περίεργων φαινομένων. Με αυτό τον τρόπο προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε αποτελεσματικά την προβολή των εκάστοτε brands στο χώρο του αθλητισμού και να ωθήσουμε τους marketers να επενδύσουν αντίστοιχα σε έναν κλάδο ο οποίος μπορεί να αποφέρει αύξηση των πωλήσεών τους. Η συμπεριφορά των φιλάθλων προς τις ομάδες και η σχέση των ομάδων με τους φιλάθλους, το άνοιγμα σε νέες αγορές, η καλλιέργεια αθλητικής παιδείας, το πόσο ενισχύει το sports entertainment η τεχνολογία και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη για το καλό του αθλητισμού, είναι μερικά παραδείγματα των διεθνών τάσεων που εφαρμόζονται στο εξωτερικό και αναμένεται να μας απασχολήσουν. Όλα τα παραπάνω θα αναπτυχθούν εκτενώς στις 18 Απριλίου στο Συνέδριο “Game Changer” στο ξενοδοχείο “Hilton Athens”.

Η εικόνα σήμερα

adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι οι βασικές προκλήσεις που υπάρχουν σήμερα όσον αφορά το χώρο του αθλητισμού σε επίπεδο business & marketing στην εγχώρια αγορά; Πώς συγκρινόμαστε σε σχέση με τα διεθνή δεδομένα;

Ε.Χ.:
Ο κλάδος του αθλητισμού στην Ελλάδα τόσο σε business όσο και σε marketing επίπεδο πλήττεται αρκετά, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αναπτυχθούν με τον σωστό τρόπο όλοι οι εμπλεκόμενοι στον κλάδο. Αυτό ισχύει και για την πλευρά των επαγγελματιών όσο και αυτή των φιλάθλων. Οι μεταβολές στη συμπεριφορά των φιλάθλων, η «γκρίζα συμπεριφορά», για την οποία κατηγορείται ευρέως το αθλητικό κύκλωμα, το πλαίσιο ένταξης του sports marketing στο ευρύτερο μίγμα marketing, τα δικαιώματα αλλά και οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στους εκάστοτε φορείς και οργανισμούς και η τεχνολογική καινοτομία, είναι μερικά παραδείγματα τομέων που επηρεάζουν άμεσα τον κλάδο του αθλητισμού. Αυτά ακριβώς όμως από μόνα τους αποτελούν μια τεράστια πρόκληση για όλους εμάς, τόσο σε business όσο και σε marketing επίπεδο. Ένα brand μπορεί να προβληθεί με πολλούς τρόπους μέσα από τον αθλητισμό αλλά στην Ελλάδα, ο βασιλιάς των αθλημάτων, το ποδόσφαιρο, το οποίο έχει δώσει και πολλές μεγάλες επιτυχίες σε εθνικό επίπεδο, δυστυχώς έχει ταυτιστεί και με τη βία, τα επεισόδια και την έλλειψη εμπιστοσύνης τόσο από το κοινό όσο και από τους αθλητές αλλά και τους αθλητικούς παράγοντες. Επιπλέον, σε καμία περίπτωση δεν έχει φτάσει στο σημείο να αποτελεί οικογενειακή διασκέδαση και ενασχόληση ή γιορτή όπως π.χ. αποτελούν διάφοροι αγώνες στο εξωτερικό. Όλα τα παραπάνω τα έχουν ήδη συνειδητοποιήσει οι ξένοι publishers και επενδύουν σε αντίστοιχες διοργανώσεις. Η 24MEDIA, με το νέο αυτό business unit το οποίο βασίζεται σε διεθνή πρότυπα, στοχεύει να δημιουργήσει μια ισχυρή παρουσία στην ανταγωνιστική αγορά των συνεδρίων. Με διακεκριμένους ομιλητές από το χώρο του αθλητισμού και όχι μόνο, καθώς και με την κάλυψη επίκαιρων θεμάτων που ανταποκρίνονται στους προβληματισμούς του αθλητικού χώρου, θεωρούμε πως το Game Changer in Sports θα αποτελέσει πραγματικά μια πρόταση στις εγχώριες προκλήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια επισκεφτείτε το www.gamechanger.gr.

https://www.facebook.com/GameChangergr/
https://twitter.com/GameChangerGr