To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

General Mills: Δικαίωση σε βάρος της Chobani

General Mills: Δικαίωση σε βάρος της Chobani
General Mills: Δικαίωση σε βάρος της Chobani

Δικαστική νίκη επί της Chobani πέτυχε η General Mills στις Ηνωμένες Πολιτείες, βάσει της οποίας η πρώτη υποχρεώνεται να διακόψει προσωρινά την προβολή διαφημίσεων, που επικεντρώνονται στην αντίθεση των "φυσικών" συστατικών που χρησιμοποιεί για το brand γιαουρτιού Simply 100 και στα "τεχνητά" πρόσθετα που περιλαμβάνονται στη σειρά Yoplait Greek 100 της δεύτερης.

Η Chobani βρέθηκε στο στόχαστρο των General Mills και Danone, για την τακτική της αυτή στις διαφημίσεις που δημιουργούσε. Στη μηνυτήρια αναφορά της, η General Mills υποστήριζε πως οι αναφορές της Chobani για τη χρήση "τεχνητών πρόσθετων συστατικών" ήταν επιζήμιες για τους καταναλωτές, ενώ δεν τεκμηριώνονταν επιστημονικά.

Σε αυτό το πλαίσιο, το Δικαστήριο της Νέας Υόρκης αποφάνθηκε, μέσω της προσωρινής διαταγής, πως... "η Chobani είναι ελεύθερη να συνεχίσει την εξάπλωση του μηνύματος για τη χρήση φυσικών συστατικών στα προϊόντα της. Ωστόσο, δεν μπορεί να διαδίδει πλέον πως τα συστατικά στο γιαούρτι Yoplait, το καθιστούν ακατάλληλο προς κατανάλωση".

"Η General Mills υποστηρίζει τον δίκαιο ανταγωνισμό μεταξύ εταιρειών, ωστόσο η λανθασμένη διαφήμιση παραπληροφορεί και βλάπτει τους καταναλωτές" υποστήριξε εκπρόσωπος της General Mills.  Από την πλευρά της, η Chobani ανέφερε πως θα σεβαστεί την απόφαση και θα συνεχίσει να παρέχει πληροφορίες στους καταναλωτές για την αξία των φυσικών συστατικών σε σύγκριση με τα τεχνητά.